passionsblomman skrev 2011-01-12 21:39:59 följande:
Oh, då syntes den yttepyttiga lilla ettan uppe i ditt hörn då...jag tycker det är bedrövligt hut dåligt det syns att man har meddelande. man ska ju inte behöva ropa ut en sådan sak inne i tårdar egentligen. En lys-blinkande symbol och/eller en pratubbla med "du har post" eller så behövs anser jag bestämt.
Nej, såg inte 1:an. Min dator loggade ut mig och när jag loggade in igen såg jag det.. En blinkande symbol vore ju bra för de som hänger här länge i taget även om jag själv sällan får meddelande i inboxen..
Geranium skrev 2011-01-12 21:55:18 följande:
Åh vad kul! Själv tänker jag så vita luktärter som jag hoppas kunna ha i vaser på borden! Hoppas verkligen de hinner börja blomma i tid.. Dina rosor blir säkert jättemaffiga! *håller tummarna för att de sover gott under snötäcket*
Vad kul at du ställer ut på trädgårdsmässan 1700tal! Jag räknar själv dagarna tills den går av stapeln :) Har faktiskt planer på att införskaffa några pelargoner i år, kanske tittar förbi din monter om du tänker sälja sådana i år igen! Vad heter din firma? (om man får fråga detta med alla strikta annonsregler som finns här..)
Luktärter är fina, tänker satsa på dem i sommar. Sådde förra året men förmodigen försent. Kom inte på det förrän på hösten när jag tittade igen de tomma fröpåsarna - var i 17 tog luftärterna vägen???
Klart du måste inhandla lite pelargoner, Geranium. Du heter ju till och med Geranium!! Även om nävorna geranium och pelargonium separerades från varann, vår käre Linné kunde ju inte veta allt. Men i england kallar de ju fortfarande pelargoner för geraniums, trots att det är fel. Och pelargoner finns det ju gott om på mässan, hela sverige är visst drabbad av pelargonfebern.
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Brukar du handla/beställa av Rockdala (detta var ingen egenreklam), det är mitt favvoställe att köpa sticklingar! Ligger bara 20 min ifrån oss, livsfarligt för plånboken. De öppnar 22 jan, jättesnart - då är det offentligt VÅR för då fylls våra fönsterbrädor med små gröna bebisar!
Hm, kanske bäst att vara diskret med vårt firmanamn även om jag inte för allt i världen kan begripa vad våra produkter skulle på ett bröllop att göra. Inget som är relevant för BTs brudar, bara folk med trädgårdsintresse. Sen tror jag inte du har så svårt att hitta oss på mässan...
Men om du hittar oss, utbrist bara inte "tja, det är jag, Geranium från bröllopstorget!" för allt i världen! Vi är ett familjeföretag med många involverade på mässan och vi gifter oss inte förrän 2012 och ligger lågt innan dess.. Annars finns risken att familjemedlemmar i montern tappar en kruka av chock!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Säg geranium från BT så är det lungt...