Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Rosplantor till bröllopsblommor beställda - är så glad! Vad tycker ni om dem?

Underbara rosor och underbar tanke!

Jag hoppas verkligen att alla saker som kan krångla till det INTE händer, med frost, ohyra och allt annat sådant där som har en tendens att göra så det inte blir som man tänkt sig med tädgård öht och med en bukett till ett visst datum i synnerhet.
    Må vädergudar och klimat helt vara på din sida och alla små och stora inkräktare hålla sig undan!

-Det är nu du ska svara "Amen!"
    Skrattande

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • passionsblomman
    1700tal skrev 2011-01-12 14:53:23 följande:
    Visst är det jobbigt när sommaren och alla blommor känns avlägset! Men jag jobbar med krukor och ska inventera hela vårt lager imorgon - det kommer bli en brysk och brutal påminnelse! Och så förbereder jag för montern på Trädgårdsmässan så jag börjar se ljuset i tunneln, trots all förbaskad snö... Snart är det VÅR!
    Jobbar du med krukor? vaddår för krukor om jag får fråga...Det är nu det börjar kännas läge för en inboxning...jag har också jobbat med krukor, nämligen.Förvånad
  • passionsblomman
    1700tal skrev 2011-01-12 21:36:53 följande:
    Passionsblomman, håller på att skriva tillbax!

Korpen, kul att du oxå tycker det. Visst ser Winchester Cathedral ut som nyvispad fluffig grädde...
    Oh, då syntes den yttepyttiga lilla ettan uppe i ditt hörn då...jag tycker det är bedrövligt hut dåligt det syns att man har meddelande. man ska ju inte behöva ropa ut en sådan sak inne i tårdar egentligen. En lys-blinkande symbol och/eller en pratubbla med "du har post" eller så behövs anser jag bestämt.
  • passionsblomman
    Geranium skrev 2011-01-12 21:55:18 följande:
    Åh vad kul! Själv tänker jag så vita luktärter som jag hoppas kunna ha i vaser på borden! Hoppas verkligen de hinner börja blomma i tid.. Dina rosor blir säkert jättemaffiga! *håller tummarna för att de sover gott under snötäcket*

Vad kul at du ställer ut på trädgårdsmässan 1700tal! Jag räknar själv dagarna tills den går av stapeln :) Har faktiskt planer på att införskaffa några pelargoner i år, kanske tittar förbi din monter om du tänker sälja sådana i år igen! Vad heter din firma? (om man får fråga detta med alla strikta annonsregler som finns här..)
    Fråga får du ju, men svara är det bäst att låta bli för 1700-tals del. Det får man ta inboxandes så att säga.
Svar på tråden Rosplantor till bröllopsblommor beställda - är så glad! Vad tycker ni om dem?