• Sommarbrud

Bra fotograf i Sthlm

Hej

Är det ngn som har tips om bra fotograf i stockholmsområdet? Finns ju massor så kan vara bra med tips :)

• Svar på tråden Bra fotograf i Sthlm
  • Matilda Bäcker

Vi anlitar Emelie Ohlsson till vår dag. Superduktig och väldigt prisvärd för att vara så populär. Dessutom är hon jättegullig som person :)

http://www.emelieohlsson.se

• AnnaPanna

En sak jag har märkt är att många bröllopsfotografer bara verkar klara att ta fina bilder utomhus, vad händer då om det regnar eller om man gifter sig på vinterhalvåret? Förvånad

Därför jag tyckte det verkade bra med weddingpictures.se som har "mobil studio" så det blir snyggt belysta porträtt.

• Project Love

Hon är inte billigast men sååååå superduktig och vi har bokat Linda på www.lindisima.se .

AnnaPanna, jag var också lite orolig för vädret först men efter att ha pratat igenom planeringen med fotografen är jag helt lugn, hon har stenkoll på allt sådant (vilket jag nog tror att de flesta proffs har, det kanske är mer tveksamt med de som är lite mindre erfarna).

• Jennifer G

Jag kan ge mina varmaste rekomendationer för Lars Virdeby. Du hittar honom på virdeby.se. Fantastiskt proffsig och underbara bilder som skiljer sig från mängden, på ett bra sätt alltså:) Du blir inte missnöjd! Vi fick fantastiska bilder från vårt bröllop i höstas.

MVH Jennifer

• brollopsj

Jag och min kommande fru sneglar lite åt Johan Drufva (www.johandrufva.com). Tycker att han tar fina bilder. Fick det rekommenderat av en kollega! Passar oss att få alla bilder för eget bruk dessutom!

MVH
    Jesper

• Sommarbrud

Tack för alla tips! Inte lätt med fotograf men nu har vi bokat en kille som heter Markus Nyberg tror det blir kanon :)

Alla som ska boka fotograf i sthlm var ute i god tid verkar som om många redan fyllt sina kalendrar för sommaren.

• Ajdoo

Jag kan tipsa om studio 104, dom ar ett par som jobbar tillsammans sa man har tva fotografer till priset av en :)  Dom ar supertrevliga och otroligt duktiga! Tyvarr finns inte vara bilder pa deras hemsida annu men finns manag bilder pa hemsidan:

www.studio104.se

• Etain

En fantastiskt duktig och trevlig tjej - Alicia Swedenborg! Hon använder sig bara av naturligt ljus, så hennes bilder får ett väldigt säreget språk. Vi älskar både hennes arbete och henne som person och känner oss överlyckliga över att hon skall fotografera oss på vår stora dag!

www.aliciaswedenborg.com 

Svar på tråden Bra fotograf i Sthlm