• Sommarbrud

Bra fotograf i Sthlm

Hej

Är det ngn som har tips om bra fotograf i stockholmsområdet? Finns ju massor så kan vara bra med tips :)

• Svar på tråden Bra fotograf i Sthlm
  • rollei

De två sistnämnda här kan ni nog hoppa över...

• rollei

Den du nämnde verkar inte ha ngn vidare koll på ljus, komposition osv.  

• Anna B

Ok, duger för mig och min prisklass i alla fall :)

• AnnaPanna
    rollei skrev 2011-02-22 20:24:00 följande:
    De två sistnämnda här kan ni nog hoppa över...
    Håller med. Då kan man lika gärna be en kompis plåta...
  • nikitakatt

Vi bokade också studio104.se och blev verkligen supernöjda! VI beställde även album och canvasförstoring av dem vilket knappt kostade någonting alls. Kan verkligen rekomendera dem!

• Ajdoo
    AnnaPanna skrev 2011-02-02 08:36:38 följande:
    En sak jag har märkt är att många bröllopsfotografer bara verkar klara att ta fina bilder utomhus, vad händer då om det regnar eller om man gifter sig på vinterhalvåret? Förvånad

Därför jag tyckte det verkade bra med weddingpictures.se som har "mobil studio" så det blir snyggt belysta porträtt.

Kolla studio 104, vi gifte oss i November, fotona ar tagna i kolsvart morker- dom loste det, man ser ju att det ar morkt runt omkring men det var ju sa vi ville ha det :)

www.studio104.se/Privatpersoner/Sidor/Brollop.html
  • KlaraV89

Mitt bidrag blir

www. malin-fotograf .com

• saxomanix

@moemoe: vi funderar också att boka Anna Nilsson (subclip). Berätta gärna om bilderna!

• 090520 1
    AnnaPanna skrev 2011-02-02 08:36:38 följande:
    En sak jag har märkt är att många bröllopsfotografer bara verkar klara att ta fina bilder utomhus, vad händer då om det regnar eller om man gifter sig på vinterhalvåret? Förvånad

Därför jag tyckte det verkade bra med weddingpictures.se som har "mobil studio" så det blir snyggt belysta porträtt.

Hejsan!
    Det är faktiskt betydligt svårare att ta bra bilder utomhus och speciellt i solljus, så underskatta inte de fotograferna dessutom tycker många det är tråkigt med studiobilder, så det blir mer levande utomhus.

De flesta fotografer har alltid en 100%  B plan som inte behöver vara studio, det kan vara hotellet, något vackert slott i närheten som har vacker stil, jag tror många vill hålla sig långt borta ifrån studio på bröllop det känns lite gammalmodigt tror jag många känner :)

En del väljer också studio + utomhus så det kan man också göra :) 
Svar på tråden Bra fotograf i Sthlm