• Tinzi

Tips för roliga saker att göra för gästerna

Vi skall fotograferas i 1 timme efter vigseln så jag behöver tips på vad man kan ha för kul att göra för gästerna medans vi fotograferas.

De ska ju få champagne och snittar, men gärna ngt roligt också. Funderar på tipspromenad om brudparet? ngn som testat detta?

• Svar på tråden Tips för roliga saker att göra för gästerna
  • Tinzi
    wiii skrev 2011-01-16 20:03:47 följande:
    Vi fick göra det på ett bröllop, men då under tiden som borden plockade undan för att få plats att dansa.
    Det var väl en helt okej grej, varken toppen eller botten så att säga :) 
    Det man får tänka på är väl att det inte får bli en för lång runda, med tanke på högklackade skor och så, och då kanske det inte tar speciellt lång tid heller.
    Näe tänkte också på det. Men 10-15 min m. tipspromenad är iaf 10-15 min mindra att bara stå & vänta, sen får väl folj mingla ute (eller  bukar man låta dem gå in?) äta &  dricka lite i väntan på oss. Vi åker ju först från vigseln också så vi ligger ju snäppet före dem där iaf.
  • Tinzi
    MagicBride skrev 2011-01-17 13:55:48 följande:
    När  min pappa gifte om sig för några år sedan hade de satt ihop ett korsord om sig själva och så blev vi gäster indelade i grupper för att lösa det. Det samarbetet gjorde att man lärde känna några fler av gästerna och man behövde verkligen alla för att kunna lösa då alla visste lite.
    Den gillarde jag, hört om det innan, men ej tänkt på hur det skulle funka. Bara att lösa en jätte kartong lr liknande då så att detta blir av :)
Svar på tråden Tips för roliga saker att göra för gästerna