- Brudar i Karlstad/Värmland -
Hejsan!
Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.
Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd?
Hejsan!
Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.
Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd?
Vi kommer ha barnfritt under middagen/festen. Förutom ammande barn då förstås, vilket i vårat fall kommer bli några (babyboom i bekantskapskretsen) så vi får väl ordna nåt allmänt babyrum för amning och blöjbyte eller nåt =P
Vi önskar oss bara presentkort på Resia och kommer nog skriva det i informationsbrevet som är med inbjudan på nåt finurligt sätt.
Idag var vi på Stadshotellet och därmed har planeringen av själva festen börjat. Kändes fantastiskt att få se lokalen som vi ska ha vår underbara fest i om några månader.
Det blir ett avlångt honnörsbord och sen 10 runda bord med 8 personer vid varje bord. Kommer bli kanon. :)
Jag ska ner på Olssons tyger idag och kika på tyg till min klänning som Kari Wass ska sy upp! Spännande! (Men jag är helt ny på det här med tyg och sånt och har ingen aning om hur mkt jag ska köpa, men Kari sa att de på Olssons var duktiga och säkert kunde hjälpa mig om jag visade upp en bild på klänningen!)
Hej på er.
Är också en karlstadtjej som gifter sig den 13 aug i Domkyrkan.
Har bokat en hembygdsgård att ha festen i, men är kluven. Ni som bokat stadshotellet, vad kostade det och vad ingår osv? Hur länge får festen vara igång?