Inlägg från: Jejkej |Visa alla inlägg
  • Jejkej

Förslag på valser

stellastella skrev 2011-01-24 07:40:33 följande:
    Kan rekommendera Elvis Presleys gamla låt "I just can`t hel falling in love with you" Det finns en dansskiva med Klaus Hallman (tror jag han heter) där den är omgjord till wienervals rekommenderas varmt den är så smäktande!!!!!!!!!!!
    Jag hittar massor av hans låtar, men inte just den. Har du nån länk på yuotube eller likande??
  • Jejkej
    stellastella skrev 2011-01-24 15:12:24 följande:
    Hittar den dessvärre inte där det går att lyssna på den. Vet att jag tidigare hade jättebesvär att hitta den men den är verkligen värd att leta efter. Den finns på en del skivor av Klaus Hallen men då måste man köpa dem....
    Okej, tack för svaret. Har suttit i flera timmar och försökt hitta den på spotify dock utan resultat, får leta vidare :D
  • Jejkej
    stellastella skrev 2011-01-24 07:40:33 följande:
    Kan rekommendera Elvis Presleys gamla låt "I just can`t hel falling in love with you" Det finns en dansskiva med Klaus Hallman (tror jag han heter) där den är omgjord till wienervals rekommenderas varmt den är så smäktande!!!!!!!!!!!
    usch, nu har jag suttit otaliga timmar och letat igenom varje skiva jag hittat utan resultat, ännu en gång.

Men kom på, har du låten, du kanske kan skicka över den??
Svar på tråden Förslag på valser