Våra inbjudningskort kom från Vistaprint idag, och jag är jättenöjd! Men prissättningen är minst sagt oklar, och de gör sitt bästa för att pracka på en en massa extrafinesser och andra prylar innan man får komma till kassan. Glöm inte att det tillkommer moms också, den kommer som en överraskning när man håller på med betalningen och ska godkänna beloppet, som då plötsligt är nåt helt annat!
Sammanlagt för 50 enkla kort med färgtryck på framsidan och svartvitt på baksidan (vi hade mer detaljerad information på baksidan för att hålla framsidan lite renare och snyggare), extra tjockt papper (ett bra köp, korten känns gedigna så), matchande kuvert med avsändaradress tryckt om man vill, och ingen reklam på insidan av kuverten, moms, och frakt, kostade det ungefär 750:-, alltså 15:- per kort.
Jag tittade lite på hur man skulle kunna göra egna kort, men med kort, kuvert, dekorationsmaterial och utskrifter (min skrivare har börjat kladda, så vi skulle antingen få köpa en ny skrivare eller köpa utskrifter någonstans) så skulle det bli dyrare.
F.ö. måste jag ha varit lite ouppmärksam, för korten är mycket större än jag trodde, ha ha!