Inlägg från: Snigel Bee |Visa alla inlägg
  • Snigel Bee

Hur mycket pengar kostar/kostade ert bröllop?

Kan inte fatta att det är så många som lägger så mkt pengar på bröllopet! :S Vet faktiskt inte egenltigen va vi kom upp till men under 100 måste det vart! Det som kostade mest o va mest irriterade va väl dubbelköp av bröllopskläninngen som inte va så billig! Annars spenderade vi typ inget på dekoration  o sånt, utan la pengarna på mat o dryck!

• Snigel Bee
    363 skrev 2011-01-30 21:36:05 följande:
    Nej upp mot 200.000 och sånt är hutlöst höga summor att spendera på bröllop. Tråkigt med dubbelköp kunde du inte lämna tillbaka den ena?
    Hur många gäster var ni?
    Nej jag kunde tyvärr inte! =( Gick dit o frågade men d vägrade! Vi var 55 typ! =)
  • Snigel Bee
    MrsT2011 skrev 2011-02-07 09:12:46 följande:
    Har du testat att sälja klänningen (eller båda klänningarna om du vill) på BT köp & sälj eller blocket? Framför allt oanvända klänningar verkar vara ganska lättsålda.
    A testade en gång men måste lägga upp dem igen! De beror ju på också, dessa var ju väldigt dyra och jag vet inte hur många som vill lägga såna summor på en klänning! O för mig som inte ens använt den tar d ju emot också att sälja den alltför billigt!
  • Snigel Bee
    MrsT2011 skrev 2011-02-07 09:19:15 följande:
    Jo det är klart, förstår att det känns tungt när du har två. Problemet med begagnat är ju ofta att folk förväntar sig att få köpa för halva priset, oavsett slitage...
    Ja precis!! Och de svider o ta ner priset så mkt! :S Känns som att det är samma me den nya klänningen, vad ska ja ta liksom!? Behöver dock pengarna nåt så otroligt just nu så skulle vara skönt och bli av me dem!
Svar på tråden Hur mycket pengar kostar/kostade ert bröllop?