Hur mycket kostar vigselringen?
Vad kostar eran vigselring brudar?
Jag har märkt att det inte är så ofta mannen har vigselring men om er blivande kommer ha det så lägg gärna till en kommentar! :)
Vad kostar eran vigselring brudar?
Jag har märkt att det inte är så ofta mannen har vigselring men om er blivande kommer ha det så lägg gärna till en kommentar! :)
Kan ni inte lägga in lite bilder på era ringar? :)
( så jag får inspiration, jag har ännu inte gått till guldsmeden oc hbestämt mig )
Kom igen nu! Visa bilder på era vackra ringar!
Jag är särskilt nyfiken på de dyra ringarna - vad gör dom så speciellt? Vill gärna se! Berätta om dom!
Vill ha inspiratoin då jag kommer gå till guldsmeden om någon månad och börja designa min egen!
:D
Förlovningsringen är i patina och har en 0.83C diamant. (Color H, Cut Ideal, Clarity VS1).
Vigselringen är i platina med 26 diamanter och aqua marine om vart annat. Vigselringen är i två delar mellan vilka förlovningsringen passar in. De sitter ihop i botten med två tvärgående "stödpinnar".
Förlovningsringen är i patina och har en 0.83C diamant. (Color H, Cut Ideal, Clarity VS1).
Vigselringen är i platina med 26 diamanter och aqua marine om vart annat. Vigselringen är i två delar mellan vilka förlovningsringen passar in. De sitter ihop i botten med två tvärgående "stödpinnar".
Vi har inte beställt ännu. Min blivande ska ha en till ring och den är lätt att hitta men jag har hittat en enda ring som jag ens tycker är fin...men den är för dyr. Så nu efter att ha kollat genom en massa sidor och i butiker så hittar jag ingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KATASTROF!
åh, nu kan jag inte klistra in min bild.. Går inte att få in sidan heller..
Men min kommer från
www.tvahjartan.se under alliansringar finns en ring som heter Elina. Den får det nog bli.. OM jag inte ändrar mig till den lite dyrar Elina 2 rader, men det kändes inte riktigt hundra sist jag provade.
Men man hinner ju ändra sig hundra gånger
Grejen är att jag inte har någon förlovningsring, så jag vill inte ha något som ser "fjöligt ut". Samtidigt som jag inte vill ha något enormt glittrigt. Svårt att hitta den perfekta när det finns så många att välja mellan
Jag röstade 7000 för det är priset för själva vigselringen. Men sen måste jag köpa ny förlovningsring för den jag har nu inte passar till,så vi kommer upp i 9500 kr. Jag ska ha en sån överlappande ring från smycka, där vigselringen har en flärp som lägger sig över förlovningsringen så det blir som en ring.