1700tal skrev 2011-01-28 13:40:19 följande:
Jag som (lite kaxigt) skrev att jag förväntade mig att min BM skulle protestera, inte bidra till att späda på min dåliga självkänsla osv... (och därmed är en av de som shakynose riktar sig till, antar jag)
Kan berätta vad som hände igår kväll. Bestämde mig för att testa den sambo som jag förväntar mig ska uppmuntra min riktiga kropp (pygmébröst) och naturliga utseende.. Jag sa att jag ville gå till en plastikkirurg och få en konsultation för bröstförstoring, fettsugning samt gå och göra en tandblekning och frågade om det var ok för honom. Sa att jag hatade mina bröst, hur de såg ut, deras storlek osv. Tilläggas kan att jag har tidigare har haft väldigt dålig självkänsla men har gått efter mkt jobb med mig själv accepterat och lärt mig tycka om den jag är, som jag är. Sambon har följt hela resan, sett mig förändrats och stått på min sida och alltid hävdat att jag är bäst som jag är.
Hans svar blev - visst, gör det om du tycker du behöver operera dig. Boka en konsultation om det känns viktigt..
Så just nu känns det lite ansträngt, minst sagt.. Nu kommer säkert ni förespråkare av plastikgillande pojkvänner säga att jag har tur som har en så "stöttande" sambo. Men tyvärr, så känns det inte just nu. Känns som jag har fått ett slag i ansiktet. Men ni tycker säkert jag får skylla mig själv som spelade honom det tricket.. Kanske får get over myself, ge upp kampen och skaffa ett par nya bröst... Alla nöjda och glada!
Ursäkta om sarkasmen dryper om mig nu, inte ert fel förstås. Är bara arg, ledsen och känner mig rätt skit just nu....
Oj, vad jobbigt... Förstår precis hur du känner det... Men allvarligt, jag hade sagt till honom att du bara testade och förklara. Kan aldrig behålla några hemligheter (inte min m2b heller :P) och det är faktiskt väldigt bra för vårt förhållande. Vi är alltid helt ärliga och det är så skönt :)