Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

TEMA Bröstoperationer

Vaddå ehum? Man får väl prata om det mesta på BT!? Det gör i varje fall vi i "mina" kompistrådar, som vid det här laget funnits i massor av år. Under "Debatt övrigt" har det under åren diskuterats och stötts och blötts i de mest skilda ämnen. Just bröstoperationer vet jag att det fanns en tråd om för någr år sedan med ganska många deltagare som skulle operera. Sedan har iofs själva ämnet kosmetiska operationer också livligt debatterats i andra trådar.

Lycka till TS med dina funderingar och planer. Själv har jag inga som hels tips eller så, annat än att jag hoppas du är riktigt försiktig och noga med vart du väljer att gå, så du inte råkar illa ut.

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • passionsblomman
    1700tal skrev 2011-01-26 16:55:03 följande:
    Fick hon en bröstförstoring i bröllopspresent av maken?! Förvånad Skulle ha gett min make en snyting tillbaka...

Men så fruktansvärt. Har oxå hört om henne men inte storyn bakom. Ligger hon fortfarande i koma eller har hon avlidit?
    Det var mer så att hon verkligen i åratal pratat om, och velat göra den här operationen och den skulle ju dessutom ske innan hon ville stå brud. Det han gjorde var ju att inte hindra henne, utan låta henne göra den prioriteringen i deras ekonomi. Det är klart han ångrar att de åkte, men det är ju på inget sätt hans ansvar att hon vägrade vara nöjd som hon var-en tjej som dessutom verkligen inte var platt eller så innan.

Jag kan inte säga att jag är emot operationer i allmänhet, men jag kan inte låta bli att känna att det är synd att så många verkligen ändrar på saker och ting fast de redan är bra så att säga. Och jag tycker det inte nog kan understrykas att ALLA operationer ALLTID innebär en risk. Det är lätt att blunda för uppenbarligen.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
Svar på tråden TEMA Bröstoperationer