Vänta med sex till bröllopsnatten?
hernameispekka skrev 2011-01-26 15:05:53 följande:
vi har varit ihop knappt 2½ år nu och kommer varit ihop drygt 3½ år vid bröllopet :) Men som folk sagt ovan, med att man kan bli besviken. Tror ni vi är så naiva? Självklart kommer det vara klumpigt och långt ifrån den bästa av våra gånger, och troligtvis kommer man vara för trött den kvällen för att göra något över huvud taget. MEN detta kommer inte kännas jobbigt eller pinsamt eller så om något går fel eftersom det är någon man älskar och känner sig trygg med och kan dela allt med. Det tror jag är en av fördelarna med att väntat. Att maan faktisktslipper pressen. Om man inte själv bygger upp några superstora förväntningar
Hur kan man leva ihop i 2½ år utan att ha sex? :P Känner ni aldrig att ni inte kan stå emot? Jag antar att man säkert hittar på andra saker än just att ha sex, men någon gång måste ni ju känna att ni vill ta steget längre?
Jag skulle själv aldrig klarat det, kunde inte ens hålla mig tills jag var myndig, så jag tycker att det är lite spännande. Kul att veta hur andra känner och tänker i frågor som man själv inte riktigt förstår sig på :)