• 363

Sex på bröllopsnatten ett måste?

Att man ska ha sex på bröllopsnatten har ju länge varit en självklarhet men hur är det idag?
    Vad tycker ni ska man ha sex på bröllopsnatten?
    Ni som hade/inte hade vad berodde det på?

Kommer ni alla ha supersexiga underkläder och satsa på en het natt eller kommer ni köra på bekväma underkläder och sova när ni kommer hem?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex på bröllopsnatten ett måste?
  • 363

Själv är jag lite kluven om hur jag ska göra med underkläderna. Snygga spets, fula formande eller vanliga mjuka bommulsunderkläder? Kommer jag orka ha sex på natten eller kommer jag vara helt slut och tvärslockna, har en belägenhet till att göra det när jag lägger mej framförallt efter några glas vin.

• 363
    sotast skrev 2011-01-26 15:27:27 följande:
    Jag skulle verkligen bli uppriktigt ledsen om min blivande inte hade ansrängt sej med snygga underkläder. Det hör liksom till och det skulle kännas som om hela bröllopet var förstört om vi inte hade sex, vilken man vill ha ett sexlöst förhållande??
    Men bara för att hon kanske är trött efter en lång dag så betyder ju inte det att ni kommer ha ett sexlöst förhållande?!
  • 363
    Lemmy skrev 2011-01-28 23:15:49 följande:
    Svarade annat, jag tycker det känns lite överreklamerat att man ska ha sex just på bröllopsnatten. Förhoppningsvis har man ett långt liv framför sig när man kan ha sex, och många av oss har ju säkert haft sex innan bröllopsnatten också. Min man och jag hade det inte, vi var ganska möra efter en intensiv bröllopsdag.
    Mjo lite prestationsfyllt nästan att man till varje pris ska försöka få lust med sex på beställning oavsett hur trött man är- JAg ser det enbart som en bonus.:)
Svar på tråden Sex på bröllopsnatten ett måste?