Zelmah skrev 2011-01-26 15:48:10 följande:
skulle inte vilja ha sex med nån som är för trött och hellre sover. Hur spännande är det om den andre bara ligger där? Båda ska ju va sugna, det handlar ju om något ömsesidigt som båda är överens om. Vem vill ha sex med en person som egentligen inte har lust och hur bra blir det sexet? Då är det väl bättre att ha skönt sex på morgonen när båda är utvilade istället. Mycket bättre för båda. Sex är ingen rättighet, det är något man får och som båda i samspel möts upp i. Ingen ska behöva "ställa upp".. känner man sig tvingad blir man oftast inte kåt heller... Sen tror jag att mycket spänningar efter all stress kommer att släppa så man kanske inte kommer vara helt i form heller.. hört många som snackat o sprängande huvudvärk, tårar, frossa mm
Nog bra att inte förvänta sig sex, blir det sex så är det istället en positiv bonus. Fan vilken press om man är tvungen o sen inte riktigt vill liksom... Kommande sexliv påverkas ju knappast av en enda kväll.
vi kommer nog vara både trötta o fulla så det kommer nog inte att funka så bra för honom heller misstänker jag.. Dagen efter ett kalas däremot brukar vi ju vara mer än lovligt sugna
Men vi får se vad som händer! Vem vet? jag röstar "annat" eftersom det är öppet för både ja och nej. Ingen press här.
Jodå jag håller då på filosofin
"sov du så knullar jag." Skämt åsido men jag skulle tycka att det kändes jättekonstigt att inte få älska med henne på VÅR dag. Jag gifter ju mej med hela och vill den natten ha tillgång till hela henne. Vistt ska man inte behöva ställa upp men jag tycker man iaf kan anstränga sej, det finns mycket i bröllopsplanerna som jag gärna hade vart utan men som jag gör för hennes skull. Då tycker jag hon kan anstränga sej lite för min skull också!