Zumba fitness
Är det någon som har testat denna träningsform? Den som man köper hem dvd och träningsredskap och tränar framför tvn? Jag är sugen, tycker det ser rätt kul ut.
Några erfarenheter?
Är det någon som har testat denna träningsform? Den som man köper hem dvd och träningsredskap och tränar framför tvn? Jag är sugen, tycker det ser rätt kul ut.
Några erfarenheter?
Jag är zumbainstruktör! Det är asroligt, vad undrar du över mer?
Jag köpte hem DVD, skit kul att svänga loss i vardagsrummet! Mkt bra träning också!
Får sjuk träningsvärk efter Sculpting passet!
Nu ska jag prova på mitt gym också :)
Jag är egentligen ingen träningsmänniska i vanliga fall. När jag tränar blir det powerwalks eller jogging. Gillar mest konditionsträning. Men sen jag flyttade hittar jag inga bra spår att springa i plus att på vintern blir det ju inte av att man komme rut när det är glashalt eller massa snö.
Passar den här träningstypen någon som vill vara hälsosam och kanske tappa något kilo på köpet? Alltså funkar det på riktigt att endast träna zumba? Gillar inte gym eller att samlas en massa folk för att träna, tränar helst själv, därför jag tyckte dvd kitet verkade så bra.
Fler som testat? Du som är instruktör, är det stor skillnadf att göra detta själv hemma eller gå till ett träningscenter? Berätta gärna för och nackdelar med zumba! :)
Har det på dvd men det blir tråkigt när man har kört det några vändor för att man det utantill :) Men gör man det med mellanrum dvs LÅÅÅÅNGTmellanrumså blir det roligare hahaha. Därför är det bättre på gym då det ska bytas ut och komma nytt då och då och blanda gammalt med nytt.
Någon som vet en bra sida där man kan lassa ner det gratis???
Har hört att det finns nämligen....
Jag provade zumba igår på mitt gym där jag går...
Det var väl kul, men förstår inte hajpen... Jag upplever det som latino inspirerad aerobics... fast hälften klarar inte att röra höfterna och resten så det ser ut som aerobics typ...
Då föredrar jag afro som är lite mer fulsnyggt och meeeer kropp!
jag tränar Zumba i grupp. Började i höstas å det e så extremt kul!!!! REKOMENDERAR! Har även fått hem skivor nu så jag kan träna hemma å....
kan säga att jag kör med handled och fotledstyngder å för lite extra träning.
Hoppar in här... försöker köra zumba hemma.. men har en ett åring som vill vara med och helst bli buren...;) Så jag tränar armarna med...;)
Ang. Afrodance äskar det.. sååå himla roligt. Men har inte funnit nått sånt pass jag kan göra hemm.. bor långt från gym.. Någon som vet om man kan hitta på internet och köra afro hemma?
Den är skit bra. Mina kompisar har den. Dom har gååååt ner i vikt!!! :O