• Fini

bröllopsresa europa?? hjälp!

Ska ni åka i juli är det nog tyvärr kanonvarmt om ni vill åka nånstans där man kan snorkla....

Men Malta är säkert fint tror jag! Har velat åka dit länge.
    Mitt favoritresemål är nog Venedig ^^ Där finns dock inget intressant i snorkelväg så vitt jag vet. Inte så mycket naturvandringar heller, hehe. Så det är kanske inget för er. Men det var fantastiskt att gå vilse i alla gränder. Och åka gondol. Väljer man den långa rutten så sjunger gondoljären, hihi.
    Tar man en liten båttur till ön Lido finns en jättelång sandstrand med riktigt ljummet vatten!

Rekomenderar verkligen att ta tåget istället för flyg!!!!! Att åka igenom Österrike var fantastiskt!! Man kanske kan hoppa av på vägen då. Så får man naturupplevelser man alltid kommer minnas!
    Miljövänligare dessutom ;)

Kroatien ska vara fint att snorkla! Jag har inte hittat tips om det på nätet men en bekant till mig rekomenderade det.

• Fini
    Emsie skrev 2011-02-02 16:04:08 följande:
     Italien gillar jag personligen, hoppas på att hitta nån prisvärd resa till Sicilen i sommar :) Vill gå upp på vulkanen Etna, äta skaldjurspasta, sola, bada och shoppa i Pallermo.
    Vi var på Etna och firade midsommar förra sommaren. Verkligen en upplevelse!! 
Svar på tråden bröllopsresa europa?? hjälp!