• Rebeccan

Morgongåva

Jag har funderat fram och tillbaka på morgongåva till min m2b. Jag har funderat på Secret Box men inte hittat nån i närheten som kan göra det. Någon som har nåt tips på fotograf som är prisvärd men inte allt för dyr i Västra Götaland? Trollhättan och ca 10 mils radie funkar bra :)

Någon som har andra idéer eller tips till bra morgongåva? Vad har ni andra gett era makar morgonen efter? 

• Svar på tråden Morgongåva
  • Rebeccan

Tack, ringde direkt och pratade med den och de verkade bra och relativt bra till pris. Tack för tipset :)

• Rebeccan

En fråga till: Hur såg dina bilder ut? Bilderna de har i sitt galleri är inte riktigt vad jag tänkt mig, men jag antar att de jobbar så som kunden (alltså jag) önskar. Upplevde du att du bestämde hur bilderna skulle se ut eller "regisserades" du mycket av fotografen?

• Rebeccan

Retuscherar de ingenting? Okej, det är ju helt klart ett stort minus. Det är ju inte så att allt som är "fel" på mig ska tas bort, men vissa småsaker trodde jag att de skulle fixa. Hmm, känner mig lite fundersam då... Som sagt, man ska ju inte retuschera bort mig, men lite småsaker trodde jag absolut att de skulle ta bort. Ska fortsätta leta och hoppas jag hittar nåt bra.

Ingen som har tips på andra morgongåvor? Är lite tveksam till om Secret box är rätt... Tack :) 

Svar på tråden Morgongåva