Inlägg från: LOMARE |Visa alla inlägg
  • LOMARE

Vilken låt får dig att sprattla igång på dansgolvet??

Påbörjar nu arbetet med en gedigen spellista inför festen, önskar få tips om vilka låtar just DU går igång på. Sådana där som man bara MÅSTE dansa till...
    Söker självklart i alla schanger, alla ska vilja dansa någon gång under kvällen, från tonåringar till mormor 75....

• Svar på tråden Vilken låt får dig att sprattla igång på dansgolvet??
  • LOMARE

Absolut, den fanns redan på listan här med... Mer förslag?

• LOMARE

Som sagt ALLA förslag är välkomna, tänk fest och dans inte bara bröllop... Och dom låtarna får iaf mig att vilja dansa...

• LOMARE

oj, E-type hade jag glömt helt...

• LOMARE

Puffar lite, vill ha mer förslag... Förhoppningsvis kan fler ha nytta av denna tråd.............

• LOMARE

Puffar lite igen då... Saknar låtar  för styrdans och lite hederligt 80-tals disco m.m... Men allt är välkommet!!!

• LOMARE

Ja schlagers brukar få igång både dans och sång...Glad

• LOMARE
    Zelmah skrev 2011-02-09 20:04:17 följande:
    ...nu har jag typ bombat denna tråd så jag ska nog tagga lite hehe...
    HAhahahaha, härligt, vilka underbara tips... Bomba på, behöver fylla flera timmar med musik, även om flera av låtarna funkar att köra mer än en gång...
  • LOMARE

Hahaha, ja den brukar få fart på många... Nårgon som har någon erfarenhet av Winamp här?

• LOMARE

Härligt med så många förslag.... Mera!!!!!!!!!!!!!!!!

• LOMARE

Så många härliga förslag redan, men jag önskar fler. Har ju en hel kväll att fylla och alla ska få dansa till någon låt just den gillar... Mer förslag inom alla schanger.........

• LOMARE
    Moster Stina skrev 2011-03-07 12:27:15 följande:
    Kul tråd tycker jag!
    Den skall sparas för att fixa spellista till ett bröllop som även DU ska till LOMARE!

Undrar hur mycket jag kommer orka/kunna stuffa runt när jag är i sjunde månaden!
    Javisst ska jag det... Tror många kan ha användning för denna tråd.
    Tror säkert du kan stuffa runt, om bara musiken tilltalar dig...
  • LOMARE

Åh vad mycket bra musik, fler som har ideer???

• LOMARE

Puffar på lite, tror fler har användning för denna tråd... Tack och bock för alla förslag hittills...

• LOMARE

Puffar, puffar och puffar lite till.....

Svar på tråden Vilken låt får dig att sprattla igång på dansgolvet??