• LOMARE

Vilken låt får dig att sprattla igång på dansgolvet??

Påbörjar nu arbetet med en gedigen spellista inför festen, önskar få tips om vilka låtar just DU går igång på. Sådana där som man bara MÅSTE dansa till...
    Söker självklart i alla schanger, alla ska vilja dansa någon gång under kvällen, från tonåringar till mormor 75....

• Svar på tråden Vilken låt får dig att sprattla igång på dansgolvet??
  • Molle2011

Crazy in love med Beyoncé kommer att vara given på vårt dansgolv!

• LOMARE

Absolut, den fanns redan på listan här med... Mer förslag?

• Zelmah

Thriller - M. Jacksson brukar de flesta gilla iaf 70- och 80-talister om man är yngre vet jag inte hur det är. Billie Jean och Bad brukar ju oxå gillas. Några gamla discoklassiker kanske?

Men ni kanske vill ha nyare musik... jag lyssnar inte så mkt på "dansmusik" men en låt jag gillar mkt är Empire state of mind- Jay Z & Alicia Keys. Lady Gaga går nog oxå hem hos många. 

Jag kommer själv att få slita när jag ska sätta ihop min dansmusiklista eftersom jag inte lyssnar på sånt annars, men men det ska nog gå det med. :)

• TheD

Dessa två låtar jag tänker skirva vet jag inte direkt om det är så passande på bröllop... :p

Move, Shake, Drop - Pitbull

Hotel room - Pitbull

Men jag älskar dessa låtar!

• LOMARE

Som sagt ALLA förslag är välkomna, tänk fest och dans inte bara bröllop... Och dom låtarna får iaf mig att vilja dansa...

• Äppelkärna

"I got a feeling - Black eyed peas" är helt oemotståndlig tycker jag, man blir så glad och på festhumör när man hör den. :)

• TheD

Don't cha,- Pussycat Dolls
    When I grow up -II-

Skriver bara E-type :)

Summer of 69- Bryan Adams

Lite av Bon Jovi

Sunshowers - MIA (ska ha den på uppvisningen)

SEAN PAUL!!

Yeah- Usher!

Daddy yankee

• Precious Love

Lay all your love on me - Avantasia 

Behöver jag säga att det är en ABBA-cover? ;) 

Because love should be celebrated - 7 juli 2012
  • LOMARE

oj, E-type hade jag glömt helt...

Svar på tråden Vilken låt får dig att sprattla igång på dansgolvet??