• TheD

Det blir inget bröllop..

Be  inte om ursäkt att det blev långt! jag vill kunna svara men det är svårt när jag inte känner dig eller din sambo. Det gamla vanliga:PRATA. Fast på en lugn nivå :) Förklara för honom hur du länner dig, har känt osv. Be honom läsa ditt inlägg. hur kommer du att komma vidare när du mår så här dåligt? Det blir inte bättre av att du sitter tyst om hur du mår. Kan det bli bättre? Ja, men hur? Kommer ni att hålla ihop...?

Jag har inte emnat att såra dig på något sätt med det jag skrev. Som alltid när det gäller forum kan saker missrörstås osv. Du måste ta hand om DIG! Verkligen lyssna på din kropp och följa den. PRATA. Jag önskar DIG lycka till med allt :) Ta hand om DIG!!!

Kram

• TheD
    Verus skrev 2011-02-10 14:49:05 följande:
    tack för svaret.. Han vet hur jag känner, han vet allt jag skrev, verkligen, men det bekommer honom inte att jag känner så. Skulle jag visa honom inlägget så skulle han fnysa och undra när jag ska "ge mig" med mitt tjat...

:´(
    Det är att kanske ta ett steg för långt....men är det värt att hålla ihop med den mannen om du mår så här och får sådana kommentarer?
  • TheD
    Verus skrev 2011-02-10 14:58:20 följande:
    Absolut är det.. Kan inte tänka mig ett liv utan honom fastän han nog lätt skulle kunna tänka sig ett liv utan  mig. Han tycker inte att man kan lova varandra att vara tillsammans resten av livet, eftersom man aldrig vet vad som händer. Tror dock att hans inställning har gjort mig endel svartsjuk genom åren. Lite nojig kanske helt obefogad känsla, över att kanske bli lämnad den dag han hittar något bättre. Åh jag är så fånig jag vet..
    Fånig ska du inte känna dig! Skärpning ;) Gå till en psykolog, kurator... Du MÅSTE prata av dig och förklara men till en levande själ.
Svar på tråden Det blir inget bröllop..