Inlägg från: Kattpoet |Visa alla inlägg
  • Kattpoet

Är det B med ringar från guldfynd?

Cammee,  ta de ringar du vill om dina vänner dömmer dig för ringen, skaffa nya vänner.

Jag antar att med logiken här från vissa så skulle jag få gå med papperspåse på handen, mina ringar inte ens Guldfynd,  de är ärvda, så jag fick dem gratis och gratis är bra när man är  fattig. 

• Kattpoet

Min vän bär fortfarande sin 5 kr ring från en automat när de ska gå bort.  Det var första ringen han gav henne och den är vackrare i hennes ögon  allt annat glitter i världen.

• Kattpoet

empagril87, det är min farmors ringar jag har.

• Kattpoet

Vänta nu Rose Marie, så du skulle  kunna skippa att köpa en Valrhona  chokladkaka om den sålde på Netto men skulle gärna köpa en marabo chokladkaka om den såldes på NK?

• Kattpoet

RoseMarie, du är inte välkommen över till mina fester.  
    Ingen av mina vänner märker var jag köpt maten ifrån, men jag är en bra i köket,, så bra att folk brukar  låta mig sova över enbart så jag lagar middagen.
     Du skulle ha dött om du visste att ibland får mina älskade gäster   mat som kostar 4 kr portionen, oftas köpt del vis på lidl, netto ochÖB.

Jag anser att mina gäster ska känna sig som kungar och drottningar utan att jag plundar statskassan. 

Tillbaka till ringarna.... Guldfynd är inte B! 

• Kattpoet

Jag föredrar kvalitet istället  för märke....  men det bara jag.  Jag är inte så ytlig av mig.

• Kattpoet

Nej RoseMarie, jag skulle inte bry mig om din åsikt, det faktumet att du redan dömt ut middagen OM du ser en lidlkasse,     tänk om någon hade lagt en ny fångad lax i den?

• Kattpoet

Partnern är det enda viktiga på bröllopsdagen och det enda man måste ha av fin kvalitet .

• Kattpoet

Japp och kattskit stinker lika mycke i en Marc and Spencer påse som en Netto påse.

• Kattpoet

SposaRoma, hade du läst de andra 7 sidorna så skulle du sett varför vi hamnade var i vi hamnade och det inte ren urspårning, det  finns logik till det hela. 

Svar på tråden Är det B med ringar från guldfynd?