• Guffi

Är det B med ringar från guldfynd?

Vi har budgeterat vårt bröllop för ca 40000kr. Det enda jag inte tänker snåla på är ringen. Just för att det är den jag kommer bära hela livet. Däremot är det inte sagt att jag ska snåla på nåt annat heller. Jag vill inte ha en ring för 20 000kr och ingen klänning för det priset heller. Jag vill ha en ring som jag blir lycklig över att se varje dag, en ring som jag är stolt över att bära - just för att den representerar min och min blivande mans kärlek. Det är det som är det viktiga. Att vi sedan får dela denna speciella dag med de personer vi älskar mest är helt fantastiskt! Det är det jag kommer att minnas varje gång jag ser ringen. Inte räkna stenar och carat och minnas vad som stod på prislappen.

Jag nedvärderar inte de som lägger många tusenlappar på sina ringar heller, ni tänker kanske precis likadant som jag!

Vilken tur att vi alla är olika ändå! Tänk om alla hade haft likadana ringar - vad tråkigt det hade varit då..!

Dessutom säljer dessa "lågpriskedjor" (som nån uttryckte sig) även Schalins ringar. Ringar som vad jag har förstått ska vara av bra kvalitet. Guldfynd, Albrekts m.fl. har ju dessutom väldigt dyra ringar i mina ögon också! Jag tycker bara att det är skönt och kul att de har något som passar alla!

Hade varit skoj med lite fler bilder, men finns kanske redan en sådan tråd.. :)

Svar på tråden Är det B med ringar från guldfynd?