Inlägg från: du å ja bäjbä |Visa alla inlägg
  • du å ja bäjbä

Vigsel utomhus, hur gå tillväga???

Hej.. Jag hänger på.. Vi ska gifta oss den 18/6 2011.. Vi ska ha festen i en loge i en park och också tänkt gifta oss där.. Har någon nåt tips på ställe där man kan hyra plaststolar? Vi ska gifta oss klockan, vi tänkte att gästerna kommer redan vid 15 å minglar lite med lite snittar eller liknande.. Vi funderar lite här.. Under tiden de minglar, ska vi "passa på" att fotograferas då? Egentligen är jag lite traditionell och vill inte att min m2b ska se mig, men samtidigt vill jag att vi under själva vigseln har vi-känslan och inte står där som två nervösa :) En annan tanke är att de minglar och sen gifter vi oss.. Efter vigseln fotograferas vi medan de går en tipspromenad eller så.. Men när tar man då brudskålen? Eftersom allt och alla är på plats så finns det ju ingen direkt självklar tidpunkt för det.. Samtidigt vill ju jag och mannen ha en stund för oss själva efter vigseln.. Var? Oj, hade mer funderingar än ja trodde!?!

• du å ja bäjbä

hej...

vi sitter här på kortdesigns sida och kollar över inbjudnignskort, priser etc.. då slog det oss... behöver man/ska man ha vigselprogram på utomhusvigsel??

Svar på tråden Vigsel utomhus, hur gå tillväga???