• ninja

BT-träff i Ume!?

Skulle va kul och höra från er som bor i Umeå om några festlokaler. Jag hörde med Brännlandswårdshus och allt var bra där till de sa att vi var tvugna att lämna lokalen kl 01.00 vilket jag tycker är tidigt. Stöcke bygdegårds hemsida funkar ej, och Sävargården i Gammlia såg lite pråligt ut för min smak. Klockargården, har någon nå´n internet adressdit, eller liknande?
    Jag frågar en massa då jag är bosatt i Eskilstuna förnärvarande men kommer att flytta till Umeå i februari.

• ninja

Tack för ala svar! Jag ska kolla upp klockaregåreden tror jag. Finta: Jag tycker ocxå att 01.00 är lagom "sluttid" för bröllopsfetsen, men nu är det ju så att jag kommer att gifta mig på nyårsafton och då (jag vet ej, säg vad ni tycker) är alla uppe lite längre väl?
    Förresten ni som vet, är Umedalen ett ok ställe för enbranfamilj att bo. Tomteboda gillade jag ej. För mycket barnfamiljer tätt inpå.

• ninja

Jojjan; jag gifter mig nyårsafton 2004, det är långt dit ännu. Jag har tänlt mig att vigas utomhus om vädret tiilåter, och borgerligt då.

Tack för alla boende tips! Både jag och min blivande man ska jobba på sjukhuset. Vi planerar att köpa hus och därför blir vi inte lånvariga i lägenhet. Dagiset som vi planerar åt våran dotter ligger just i Umedalen och på så sätt så lämpar ju det sig att bosätta sig där.

• ninja

Jag skulle gärna vara med fast jag kan ju inte då jag flyttar upp först i feb 04!

Svar på tråden BT-träff i Ume!?