BT-träff i Ume!?
Om man gifter sig i Ö-vik... kan man hänga på på en Ume träff eller ska man skapa en egen????
Om man gifter sig i Ö-vik... kan man hänga på på en Ume träff eller ska man skapa en egen????
Kul! Är det den 18:e som gäller?? Är det bara för blivande brudar, eller är killarna välkomna också?
Å ena sidan tycker jag att det vore roligt med en tjejträff. Å andra sidan vet jag inte vart jag ska bo om inte han är med - eftersom vi i sådana fall skulle sova hos en av hans kompisar + att det faktiskt vore kul att ha honom med... Hmmmm jag vet inte!
Några problem bara.... har tenta veckan efter som jag måste plugga på och så är jag pank!!!
Zetiina:
Det har nog löst sig med boende! Vet du var exakt vi ska träffas och så???
//Sagoprinsessan
Vi får väl hoppas att det blir senare än så då
Vet du vilken klänningen du ska prova Finta, eller ska du kolla modell??
Jo, jag var inne i en affär för några veckor sedan. Det var inte meningen att jag skulle köpa en då, utan bara kolla runt. Men det vart kärlek vid första ögonkastet hihi.
Det blev en ivory färgad Sincerity Bridal klänning. Den är sagolik, men tyvärr finns det ingen bild på den på nätet, för det är förra årets modell och den sista som fanns kvar!
Fina:
Vilken färg har din klänning?
Finta!
Ivory vit... skulle tippa på att det ser ut som benvit ungefär. Den är lite snällare än kritvit mot huden
Hej Zetiina!
Jag måste tyvärr lämna återbud. Jag vet - en svikare. Men jag är helt pank och har en tenta att plugga på. Är dock uppe över allahellgona....
Hoppas ni får det kul ändå!
Åhh vad tråkigt att ingen annan svarat! Om du vill så tar jag gärna en fika och så veckan efter när jag är uppe i Övik. Jag skulle tycka det var jätte kul att åka till Ume!!!
Vi åker upp till Övik tordan innan Allahelgona helgen. Vad kan det vara för datum.... sista oktober kanske??? Jag har bara åkt igenom Umeå, så jag åker mer än gärna upp för en fika och kolla in staden.
Min pojkvän kan antingen vara kvar i Övik eller hänga med och umgås med dem han känner som pluggar där!!!
Gör det!!!!
Gärna!!
Isf mitt på dan på fredag, för sen är jag uppbokad mest hela tiden. Ska släpa med mina föräldrar och lillebror upp för första gången
En fika eller så vore jätte kul!!!!!!
Har mailat nu!!!!
jaha.... jag skickar en gång till
Jag hade skrivit hotmil hihi lite fel
Har mailat igen!
Vad kul det ska bli!!!
Det blir fler gånger!!! Hoppas jag i alla fall