BT-träff i Ume!?
Hej
Jag hänger gärna på men jag bor ju i Stockholm...kommer dock att vara uppe i Ume mellan den 16-20 oktober - så om det skulle bli då hänger jag mer än gärna på!!
Hej
Jag hänger gärna på men jag bor ju i Stockholm...kommer dock att vara uppe i Ume mellan den 16-20 oktober - så om det skulle bli då hänger jag mer än gärna på!!
Ninja!
Det man kan säga som en regel är att alla ställen som har rättigheter att severa alkohol stänger mellan 01-02. Enda alternativet att inte behöva åka så pass tidigt är att ordna catering i en annan lokal där man får ta med spriten. VI kommer att vara på Brännlands Wärdshus då vi är helt kär i stället men då vi har majoriteten av gästerna kommer att bo på samma hotell så kommer efterfesten att vara där! Vi själva vill inte vara med längre än till 01 då vi gifter oss redan 15.00!
Personligen tycker jag att de bröllop där festen slutat en viss tid blir bättre än där den håller på tills alla åkt, då har det en tendens till att bli avslaget - men men det är vårt sätt att tänka!
Lycka till!
Ninja
Om man ska ha festen på Nyår så kanske det är roligt om den kan fortsätta. Är det många med barn med så kanske de vill åka strax efter tolvslaget!?
Om boende i Umeå så skulle jag mycke hellre bo på Tomtebo för då har ni gångavstånd till Nydalasjön som är oerhört fin och mysig. Umedalen har halvnära till Umeälven (beroende på vart man bor) men där går det ju inte att bada. Sen så vad gäller hyreshusen så bostadsområdet rätt lika men jag uppfattar Tomtebo mer "mysigt"....Men smaken är som baken! Vad ska ni göra i Ume? PLugga?? Isåfall är det ju nära mellan Universitetet och Tomtebo!
Jojjan!
Vi gifter oss den 3/1 04 i Backenkyrkan!
Jojjan
Vi skickar ut våra inbjudningar till veckan! Vårt datum för Osa är 3:e november och vi har bjudit in ca 85 personer men vi räknar dock med ett bortfall ¨på ca 15 personer då vissa kommer att vara precis i förlossningstider och inte vill födda 100 mil hemifrån osv osv. Jag har anlitat Lena på Hårizont, hon gjorde min baluppsättning och jag klipper mig hos hennes varje gång jag är i Ume - hon är skitbra! Hur ligger ni till? Har ni skickat inbjudningarna än osv osv???
MissBride
Jag gifter mig den 3 januari så mig kan det inte vara! Men som Jojjan sa, vi kanske känner varnadra ändå!!
Jojjan: Va kul att du oxå går hos Lena!!! Jag har gått hos henne så länge jag kan minnas!! Hur gammal är du? Jag är 27....
Jojjan!
Va kul att vi båda går hos Lena, då har hon koll på oss båda då!! Vi bor i Stockholm just nu men kommer att flytta upp till Umeå då barn börjar finnas med i bilden. Arbetsmarknaden är rätt mycke bättre här! Känns dock kanon att gifta sig hemma, särskilt när det är där vi kommer att bo sen.
Klipper mig fortfarande hos Lena faktiskt! Åker hem ca 4-5 gånger per år och då bokar jag alltid tid hos henne! Har bara klippt mig en gång hos någon annan
Vart i Umeå bor ni?
Jojjan
Är du inne nått på familjeliv? JAg har ett "Kryp in" där - kallas även där för Finta!
Jojjan!
Tomtebo har ju fått en bättre "status" nu på senare tid, beror mycket på att man bygger radhus och villakvarter skulle jag tro samt att många vanliga familjer (dvs ej bara studenter) väljer att bo där. Jag skulle själv utan problem kunna bo där. Vi har funderat på att bo där i början innan vi bygger vårt hus där uppe!
Föresten, vart fixar du din klänning?
Jojjan
Vi skulle vilja bygga hus ute i Sillviken, Täfteå/Rovåger. Min kille är uppvuxen i Västervik och vill bo NÄRA havet så det lär bli vid vattnet i alla fall! Har ni funderat på hus i Umeå?
Men hallå, vi bor ju på Värmdö!!! Så det är där jag tränar för det mesta!!! Va kul, undra om jag vet vem din bror är!?