BT-träff i Ume!?
Finta
Min bror och hans sambo bor inte på värmdö men tränar där. Du kan kolla deras hemsida.
members.chello.se/foggensnelly
Finta
Min bror och hans sambo bor inte på värmdö men tränar där. Du kan kolla deras hemsida.
members.chello.se/foggensnelly
Hej!
Kanske jag kan den 18 oktober...
Det beror på om min blivande är hemma eller bortrest...
Finta!
Jag fick en glädjande nyhet idag då Lena
sa att hon kan göra mitt hår ändå!!!
Nu känns ALLT bra, har haft en klump i magen över den andra frisören eftersom det inte känndes någe bra.
Hej Tjejer!
Händer inte mycket här inte...
Alla kanske är så uppe i sina planeringar?
(Jag själv är dålig på att titta in...)
Ni som gifter er i vinter, vad har ni tänkt att ha på er som "jacka"?
Och vad för blommor väljer ni till brudbuketten?
Finta!
Är din klänning klar? Visst syr hon upp den? Har du nån färg förutom vitt i din klänning?
Såg att du fyllt år...GRATTIS!
Maria A
Vi bor också på Tomtebo och trivs jättebra.
Har ni barn?
Rex har jag också tillbringat många nätter på både i och utanför bardisken...
Finta!
Hoppas allt är bra på Wärmdö.
Har ni fått många Ja till svar från inbjudningarna?
Hur många hade ni bjudit?
En till svikare...FÖRLÅT att jag inte svarat tidigare.
Kan inte heller imorgon då sambon jobbar och jag måste va hemma med barnet.
Men ett ställe att rekommendera att träffas nån gång på är STARZ COFFE`det ligger i gallerian ovanpå Lindex typ.
Jättegoa smörgåsar,soppor och sallader. Och på helgen har de sushi också. Mums!
Hoppas att Ni tjejer får en trevlig helg utan BT-träff.
Jag kan tänka mig att många blir lite blyga och nervösa inför träffen därav att det är knäpptyst härinne just nu...
Finta
Kul att du fick en superbra möhippa.
Så du träffade våran frisör :)...
Vad hittade ni på för fin frisyr till dig?
Var klänningen bra??? Jag ska få prova den 3 november, längtar...
Finta
Det går bra för oss i planerandet.
Har nog äntligen hittat två som kan tänka sig att jobba på festen. Vi måste ha nån som sköter baren och musiken bla.
Sista datum för osa är den 31/10 och nästan alla har svarat och tackat JA.
Vi kommer att bli 85-90 till festen. Puh!
Som sagt det är nu bara två månader kvar och lite nervös börjar jag att bli.
Du och jag vi har samma frisör, sömmerska, fotograf och samma kyrka. Ganska festligt va? Vem kommer att göra din brudbukett? Min görs hos Löfgrens blommor.
Finta
Vad har ni för psalmer i kyrkan?
Vi har problem där...hoppas på tips från dig:)!
Tjejer!
Behöver även tips på utgångsmarch?????
Hoppas på hjälp!!!!:)
Finta!
har du kollat upp hur mycket håruppsättning+sminkning skulle kosta när du gifter dig?
Jag har glömt att fråga och skulle behöva veta ungefär eftersom det blir MÅNGA utgifter nu till jul med bröllopet och allt...;-
TACK för svaren!
Måste nog ringa och kolla iallafall...
Men klipp och färg brukar ju kosta typ 1150:- så jag tycker att max 1500:- vore rimligt för uppsättning...eller är jag ute o cyklar?
Finta
Allt går bra...trorjag...
Alla har osa:t och vi blir 84 personer till festen. Har gjort bordsplaceringen klar och ska börja med att skriva nåt litet om alla gäster. Kyrkoprogrammet ligger lite på is fortfarande. Vi har ingen utgångsmelodi klar och inga psalmer.
Det börjar som sagt att dra ihop sig :).
Kommer ni hem till jul så ni har ett par dar här uppe? Hur har ni tänkt er i kyrkan? Har du pratat med vaktmästaren nåt?
Hur många blir ni till festen?
Träffade Lena på stan igår och hon hade fått hem lite brudgrejor till håruppsättningarna. Antar att det gäller för dig med...
Finta
Jo vi gifter ju oss på nyårsafton klockan 16,00. Vi ska också ha massor av marschaller utanför kyrkan och många ljus tända inne. Än har vi inte träffat prästen så vi vet ju inte hur vigselprogrammet kommer att se ut. Vi vet fortfarande inte vilken utgångsmelodi vi ska ha???????
Förresten ska ni ut på nåt skoj där på juldan eller annandan? Rex ska ha +27 på juldan och det är redan fullbokat i matsalen. Vi ska inte dit för vi har så mycket ändå att stå i känns det som.
Förresten har du nån ICQ-adress?