BT-träff i Ume!?
Välkommen till gänget Anna-Linnea!
Hoppas du hinner ändra dig till den 18:e
Annars kommer det förhoppningsvis fler chanser.
Finta:
Ojoj. Och gå på BT-träff, glöm inte det!
Välkommen till gänget Anna-Linnea!
Hoppas du hinner ändra dig till den 18:e
Annars kommer det förhoppningsvis fler chanser.
Finta:
Ojoj. Och gå på BT-träff, glöm inte det!
BT-träffen närmar sig med stormsteg!!!
Nån som vill föreslå var och hur dags vi ska träffas!?
Nehe. Då försöker jag väl själv då
Vad tror ni om kl. 18 - blir det bra? Ni får gärna komma med andra förslag.
Vad vill vi göra? Äta ute? Ta en fika? Snacka bröllop tar jag för givet!
Och var var var? Jag känner ärligt talat inte till Umeå city så väl så jag hoppas att någon annan kan föreslå var vi kan träffas?
Förlåt, men jag orkar inte dra i trådarna till träffen. Särskilt inte utan respons
Blir det nån träff eller??
/Hon som undrar vart alla tog vägen (utom Sagoprinsessan. Tack för att du svarade iaf. )
Sagoprinsessan:
När är du här uppåt?
Om jag inte har åkt ner till mina föräldrar eller så, så träffas jag gärna
Alla:
BT-träff eller inte. Vilket som så är jag bofast i Umeå och är inte sen att haka på nåt eller träffa någon. Det är bara att höra av sig! Det vore skoj...
Sagoprinsessan:
Det är då jag har haft funderingar på att åka ner, eftersom mina föräldrar är lediga och har tid att umgås. Men vi funderar också på att istället åka ner när min blivande är ledig så han får vara med och kolla in lite grejjer inför bröllopet. Vi har inte bestämt hur vi ska göra än så jag kan inte bestämma nåt bombsäkert. Men det vore jätteskoj Tillåt mig återkomma!
Jojjan:
Ok. Tack för tipset iaf! Tror aldrig jag varit där. Trevlig helg på're!
Min helg blev lite fiasko om jag får vara fräck och säg så
Nej, det blev ingen BT-träff igår
Och idag är jag krasslig och kunde inte hänga med på middagen med mina fd arbetskamrater
Men jag har som tur är en dunderkul vecka att se fram emot!
Jag hoppas verkligen att det blir BT-träff framöver. Det vore skoj, har ni inte insett det!?!?
Anna-Linnea:
Grattis och lycka till med planerandet!
Finta:
Det är lugnt Jag hoppas det blir en annan gång istället.
Hur gick det med allt fixandet? Och hur var hippan?
Finta:
Låter gött!
Min fästman älskar också palt och undrade om vi inte kunde ha det på bröllopsmiddagen! Vad tror ni om det? Men då ville jag ha min favorit till efterrätten (chokladpudding med lingonsylt i)! Det vore kul, men jag tror vi kommer ha något helt annat...
Ni som syr upp hos Kristina - hur lång tid tar det ungefär? Och hur ofta är ni där och provar och sånt?
Sagoprinsessan:
Vet att jag är sent ute , men jag har nyss bestämt mig för att inte åka söderut över helgen. Är du fortfarande pigg på att åka uppåt/hitta på något?
Fredag dag passar mig bra! Maila gärna, zetiina@hotmail.com så kanske vi kan byta telenummer med varann?
Hmm.. Har inte behagat dimpa ner nåt mail än, men det kanske är hotmail som är segt...
NU kom det.
Japp, och du har fått svar, igen
Japp!
Finta:
Du får säga till nästa gång du har vägarna uppåt.
Lalle: Det är alltid välkommet!
Sagoprinsessan:
Tack för senast! Jag hade jättetrevligt!
....och nu troooor jag jag vet hur jag vill ha klänningen!
Hoppas resan ner går/gick bra!
Sagoprinsessan:
Det vågar jag inte skriva här! Min kära kille får inte veta hur den ska se ut, och han är in hit och läser ibland Jag mailar senare idag istället!