• Minuz

vilken ring

Bild nr 1

bild nr 2

Vilken ring hade ni valt? Vill ha något nytt, som inte ser ut som förlovningsringarna men ändå måste det ju passa ihop......

Våra förlovningsringar ser ut som nedan........

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vilken ring
  • elisabettan
    stjärna18 skrev 2011-02-17 14:46:32 följande:
    Jag tycker 2:an var snyggast, men tillsammans med förlovningsringen så tycker jag 1:an passar bättre Glad
    Håller helt med!
  • förlovadflicka

Tycker tvåan var helt sjukt snygg! (känner mig lite ensam, haha :P) Men finner det lite svårt att se om den passar förlovningsringen dock... :) 

• M Berg

jag gillade 2:an bäst, men röstade på ettan då den passade bäst till förlovningsringen

• 2011bröllop

Jag tycker ring numer 2 är snyggast o mest annorlunda  Men ring nummer  1 passar bättre ihop med din förlvningsring  Skrattande

• Minuz

Själv  är jag väldigt förtjust i ring nr 2 MEN ring nr 1 passar ju som sagt bättre ihop med förlovningsringen och är mer tidlös än nr 2. Man kanske tröttnar lättare på tvåan än ettan?

• förlovadflicka
    Minuz skrev 2011-02-17 21:58:52 följande:

Själv  är jag väldigt förtjust i ring nr 2 MEN ring nr 1 passar ju som sagt bättre ihop med förlovningsringen och är mer tidlös än nr 2. Man kanske tröttnar lättare på tvåan än ettan?

Jag skulle göra motsatsen iaf :) 
  • Minuz

förlovadflicka.................. vad svårt du gör det för mig. *S*

Får ta en resa till kalmar i helgen och prova nr 2 och se hur den ser ut i verkligheten tillsammans med min ring...

Glad

• MrsT2011

Minuz skrev 2011-02-17 21:58:52 följande:

Ja jag tror faktiskt det. Själv har jag den här på höger hands ringfinger sedan fem år tillbaka, det var en examenspresent. Den är ju inte lika fin som ditt exempel, men jag känner att jag tröttnat lite på detta med två sorters guld som lägger sig i kors. EN sorts guld i rak linje med många stenar tror jag att åtminstone jag själv kommer att trivas bättre med hela livet. Lycka till!!
  • Minuz

Ring nr 1 har faktiskt lite vitt guld i mitten, men det syns knappt. Och kan säga att denna ringa har jag hittat på tradera. Auktionen går ut om några timmar och jag vet inteeeeeeeeeee, har lagt bud men en gubbe bara bjuder högre........ Men jag får väl bestämma mig för hur mycket jag vill ge för den och får jag den inte för det så var det inte meningen jag skulle ha den...... Nr 2 kommer från Albrekts guld och enligt telefonsamtal med dem så har de en ring hemma men den går upp lite vid diamanterna så det kan bli en liten glipa där...

Eller ska jag vänta med ring för jag gifter mig ju inte förrän 11/11?

Men är så förtjust i dessa två.....

• MrsT2011
    Minuz skrev 2011-02-18 08:44:23 följande:
    Ring nr 1 har faktiskt lite vitt guld i mitten, men det syns knappt. Och kan säga att denna ringa har jag hittat på tradera. Auktionen går ut om några timmar och jag vet inteeeeeeeeeee, har lagt bud men en gubbe bara bjuder högre........ Men jag får väl bestämma mig för hur mycket jag vill ge för den och får jag den inte för det så var det inte meningen jag skulle ha den...... Nr 2 kommer från Albrekts guld och enligt telefonsamtal med dem så har de en ring hemma men den går upp lite vid diamanterna så det kan bli en liten glipa där...

Eller ska jag vänta med ring för jag gifter mig ju inte förrän 11/11?

Men är så förtjust i dessa två.....
    Jag hade väntat, man hinner ändra sig en hel del. Först skulle jag absolut ha en sån som nr 1, sen skulle jag ha en solitär och sen skulle jag ha en som ser ut som två smala ringar bredvid varandra. Och nu när det är drygt 3 mån kvar är jag 100% säker på att det ska vara en sån som jag tänkte från början! =)

Ja du fattar, detta är ett stort beslut så stressa inte utan låt det växa fram. Du behöver ju inte bestämma dig förrän i augusti/september. 
Svar på tråden vilken ring