Berätta om fina saker ni gör för varandra!
Vilken underbar överraskning! Vi skulle aldrig ha råd med nåt sånt nu men vi gör andra småsaker, som lämnar lappar, skickar sms osv. Vi har haft väldigt lite pengar båda två hela tiden vi varit ihop, jag går i gymnasiet och han har varit arbetslös till och från fram tills nu, när han snart äntligen får lön, hehe :P Därför blir det mest fina ord och så vi skämmer bort varandra med, även om han tycker om att skämma bort mig när han kan. Det betyder ännu mer för mig då, när jag vet att han egentligen inte har så mycket pengar och så lägger han pengar på mig. Kommer ihåg i sommar när vi skulle fira 1,5 år, vi hade bara sagt att vi skulle äta lunch och sen åka hem till mig och kolla på film eller nåt. Men så börjar det med att han ger mig blommor och choklad och... Nämen, vad var det jag fick?? Ja, ja, strunt samma, vilken virrpanna jag är!! Sedan gick vi och åt och jag var jätteglad för att han överraskat mig. Sedan när vi ätit klart och jag trodde att vi skulle hem fick jag veta att jag hade 1000 kr på kontot att shoppa för. (Det är mkt för en fattig student som max har en hundring att shoppa för i stöten, haha) och när de pengarna flugit iväg gick vi på bio.
Det låter inte som så mycket jämfört med en parisresa men det kändes verkligen som det och det var det med våra mått mätt. :)