• eigollet

Berätta om fina saker ni gör för varandra!

Vilken fantastisk present!! Han kommer bli jätteglad och överaskad.

Jag och min man gör nog mest vardagsfina saker för varann. Som att han till exempel alltid köper ostbågar till mig när jag jobbat nattpass och brukar vara helt död på eftermiddag/kvällen efter.
    Normalt sett lagar han mat eftersom jag är helt USEL på det. Lagar jag så blir det korv och makaroner.... Så för att överaska honom så ringer jag mamma för vägledning genom recept och han blir lika glad varje gång! Eller bjuder ut honom på stan till middag.

När han fyller år i april har jag bokat sånt där Fish-spa, små fiskar som äter upp förhårdnader på fötterna. Sen ska vi äta fin helglunch och specialbeställd tårta från hon som gjorde vår bröllopstårta. Hela dagens "schema" och en liten kärleksförklaring kommer han få på ett egendesignat födelsedagskort som jag skickat efter från Optimalprint.
    Japp, Bröllopstorget gör att man börjar fixa, pyssla och skicka efter egedesignade kort, smycken och allt vad det är!! :D

• eigollet

Hehe, ja, lite creepy kanske det är... Det är alltså ett spa med en bassäng där man sänker ner fötterna i som ett akvarium med små fiskar. (finns även för händer) De äter sedan förhårdnader och gamla hudrester från dina fötter och man ska bli len som en barnskjärt!! Men man får inte ha smort in fötter och underben innan för då mår tydligen de små rackarna illa Cool.....
    Jag tycker det lät jättefräckt!

• eigollet

Hm, nu blir det kankse reklam men vi ska till Dr Fish Spa på Östermalm i Stockholm, tror det finns i Malmö och ett par andra orter också. www.doctorfishspa.se.

• eigollet

Måste bara berätta vad min man gjorde i fredags!
    Jag älskar orkideer och har 10 st hemma av olika arter. Han tycker dom är fula när de inte blommar och suckar mest när jag vattnar och sprayar och donar....

Och i fredags kom han hem med en vanilj-orkidée som jag varit för snål för att köpa själv. Jag blev SÅ glad! Han är verkligen bäst!Hjärta

• eigollet
    loluna skrev 2011-02-28 15:59:30 följande:
    Jag har skrivit ett kärleksbrev och beställt en pussel på det.
    Likadant med en bild från "secret Box" :)
    Och till morgongåva vill jag ge honom en liten låda med små lappar där alla meninga börjar med att "jag älskar dig därför att..."
    Var beställer man ett sånt pussel? Helbra present ju!
Svar på tråden Berätta om fina saker ni gör för varandra!