• Gift Anna

Brudträff den 6/9 i Göteborg??

Jag kan eventuellt,om jag får! *S*

• Gift Anna

elique, vad menar du med det?

• Gift Anna

I nuläget har jag inget inplanerat på lördag vad jag vet,vilken tid och var skall vi träffas?

Jag har träffat både Nickan och myrantennen,som är båda jättetrevliga!hoppas fler vill komma,som KUS sa att vi inte ska ge elique rätt *s*

• Gift Anna

Kl 16.00 vid Vasaplatsen låter bra!
    Som sagt i nuläget har jag inget inplanerat,så det verkar "grönt"för min del!

• Gift Anna

Klart att du får Ellte!,det är bara kul om en till"gammal"fru( alltså gift sedan 1 år tillbaka som jag själv)kommer!

Visserligen är ju både JennyToo och Nickan gifta nu ochså,men,men!

• Gift Anna

Hej Pambolina!

Några av oss har träffats på brudträffar innan,men det betyder inte att vi inte vill ha med nya,klart som korvspad att du ska komma!
    Maila mig så kan du få mitt mobilnummer och kan ringa och se vart vi är ifall du blir sen.
    nazima@spray.se

• Gift Anna

Hur många kommer?
    Jag var uppe till jättesent och "scrapbookade"igårkväll och har lite och plugga så jag vet ärligt talat inte om jag hinner,ni får ha det trevligt iallafall!

• Gift Anna

Jag ber om ursäkt för att gjorde "misstaget"som elique menade,att man säger att man gärna kommer,men inte gör det!
    Men jag tror inte att jag hinner,så jag hoppas att ni får det jättetrevligt.

• Gift Anna

Bra förslag JennyToo!
    Idag verkar det som vi är många som inte har möjlighet att komma.
    Sitter (förutom just nu) näsan i kurslitteraturen (läser barnpedagogik för yngre barn på lärarutbildningen.)

Svar på tråden Brudträff den 6/9 i Göteborg??