• Gifta Nickan, juli 2003

    Brudträff den 6/9 i Göteborg??

    Hej vänner!

    Blir det någon träff den 6:e september? Jag är megasugen. Vad säger ni????

    /Nickan

  • Svar på tråden Brudträff den 6/9 i Göteborg??
  • JoPe

    Hej!

    Som jag svarade i ett annat inlägg så gifter jag mig den 6/9 så jag kommer inte...

  • biba

    hej,

    jag tror inte jag kan heller. Jag ska träffa en kille angående våran tomt och eventuellt går jag på JoPe´s bröllop i kyrkan.
    så tyvärr, det går inte för mig, men nästa gång kanske.

    kram på er och ha det så trevligt.
    Fru Öhman/Biba

  • elique

    Med tanke på den överväldigande entusiasmen för en träff så hoppar jag över det denna gången och för alltid. Tänk att det kan vara så trögt i en storstad...

  • Gift Anna

    Jag kan eventuellt,om jag får! *S*

  • Gift Anna

    elique, vad menar du med det?

  • KUS

    Åh det hade jag gärna velat men jag har lovat barnen att vi ska gå till Barnens dag i Trädgårdsföreningen.
    Kommer nästa gång!!!

    För inte tänker vi ge elique rätt ;)
    Jag vet att det brukar vara stor uppslupning på träffarna.
    Var ju och letade efter er sist i Slottskogen, men hittade er inte...

  • Gifta Nickan, juli 2003

    Ja, även om det bara blir GiftAnna och Myrantennen så kan väl vi träffas. Men jag hade gärna hoppats på fler.

    Och Elique...ingen bra inställning. Jag har varit med på fyra träffar tror jag och alla har inneburit åtminstone fyra fem stycken brudar per träff. Ibland kan det faktiskt var trevligt att inte vara så många. Jag hoppas du vill komma. Gift Anna, Myrantennen och jag är trevligt tjejer.

    Hälsningar
    Nickan

    Blir det något eller hoppas jag för mycket?????????????

  • Vega

    Hej.

    Var och när skall ni träffas?

  • Pambolina

    Hej
    jag är ju lika velig som vanligt.Jag sa i en annan tråd att jag jobbar.Har nu kollat,jobbar till två. Jag möter gärna upp, nån mer som vill komma?Såg i en annan tråd att nån föreslagit kiosken på vasaplatsen klockan 1800.Stämmer det?:)

Svar på tråden Brudträff den 6/9 i Göteborg??