Brudträff den 6/9 i Göteborg??
Hej vänner!
Blir det någon träff den 6:e september? Jag är megasugen. Vad säger ni????
/Nickan
Hej vänner!
Blir det någon träff den 6:e september? Jag är megasugen. Vad säger ni????
/Nickan
I nuläget har jag inget inplanerat på lördag vad jag vet,vilken tid och var skall vi träffas?
Jag har träffat både Nickan och myrantennen,som är båda jättetrevliga!hoppas fler vill komma,som KUS sa att vi inte ska ge elique rätt *s*
Hej giftanna
Som sagt jag kommer jättegärna.Verkar kul!Ska bli roligt att sätta ett ansikte till alla namn!Men när? Snälla säj ett ställe å en tid så kommer jag om det inte är innan fyra på lördag...
Jag kommer inte gå in på nätet denna helg så vore jättebra om man kan bestämma plats å tid:)
Åh jag vill ju med....
Har ni vägarna förbi Trädgårdsföreningen kanske?
Nej, det ska bli kul, vi missade det på Göteborgskalaset för det skulle vara koncert när vi kom dit.
Nicke och Nilla kommer... kan inte det vara nå´t??? ;)
Kram på er, ha det skoj!
Kus,
Ha kul du med!Dina barn kommer att tycka att du är världens mamma som tar dom dit.
Det är det som räknas! Ha skoj! Om det blir nån brudträff så berättar vi hur det var.Ha en skön helg!
Men vad säger ni om 16.00 på Vasaplatsen vid kiosken som' vi brukar?? Det blir bra för mig, vad säger ni????
Varför missar jag alla trådar om träffar in i sista sekunden? Jag kommer definitivt iallfall! Kul att träffa alla, gamla som nya, BT-vänner!
16.00 passar mig bra. Jag kan bidra med mitt mobilnummer om det är någon som vill vara säker på att hitta oss om bussen blir sen...
Maila mig på jlennartsson@hotmail.com, så skickar jag den!
Kl 16.00 vid Vasaplatsen låter bra!
Som sagt i nuläget har jag inget inplanerat,så det verkar "grönt"för min del!
Fick just höra att min man bokat upp hela lördagen med annat så...jag kanske dyker upp om jag får.. :)
Klart att du får Ellte!,det är bara kul om en till"gammal"fru( alltså gift sedan 1 år tillbaka som jag själv)kommer!
Visserligen är ju både JennyToo och Nickan gifta nu ochså,men,men!
Hej jag kommer gärna oxå om man får.Får känslan av att alla redan känner varandra.Men kan ni kanske säja var ni ska om jag blir lite sen.