Brudträff den 6/9 i Göteborg??
Hej vänner!
Blir det någon träff den 6:e september? Jag är megasugen. Vad säger ni????
/Nickan
Hej vänner!
Blir det någon träff den 6:e september? Jag är megasugen. Vad säger ni????
/Nickan
Hej Pambolina!
Några av oss har träffats på brudträffar innan,men det betyder inte att vi inte vill ha med nya,klart som korvspad att du ska komma!
Maila mig så kan du få mitt mobilnummer och kan ringa och se vart vi är ifall du blir sen.
nazima@spray.se
Åh va snällt!Tack! Mailar dig ikväll när jag kommer hem.Är på jobbet kan ej gå in på hotmail här.:)
Hur många kommer?
Jag var uppe till jättesent och "scrapbookade"igårkväll och har lite och plugga så jag vet ärligt talat inte om jag hinner,ni får ha det trevligt iallafall!
Jag kommer tyvärr inte hinna...
Ja så blir det ibland.Verkar som det är bara jag kvar..
Ja vi får väl ta det en annan dag:)Ha en bra helg alla gbgbrudar!
Jo men några fler var det väl allt! :D Nickan och Jenny eller?
Jag ber om ursäkt för att gjorde "misstaget"som elique menade,att man säger att man gärna kommer,men inte gör det!
Men jag tror inte att jag hinner,så jag hoppas att ni får det jättetrevligt.
Blir det något??? Jag vill inte åka dit och bli ensam? Är det någon mer som kommer?
Jag föreslår att vi skjuter lite på det tills fler kan komma.
Bra förslag JennyToo!
Idag verkar det som vi är många som inte har möjlighet att komma.
Sitter (förutom just nu) näsan i kurslitteraturen (läser barnpedagogik för yngre barn på lärarutbildningen.)
Så fick jag rätt till slut ändå - och som vanligt *LoL*
Ja det är verkligen skojjigt när negativitet och pessimism har rätt tycker jag... Uppbyggligt och glädjande ;)
Ellte
Jag skrev så eftersom det tidigare i tråden försegick en attityd om att "elique ska inte få rätt". Varför reagerade du inte på det istället?? Dessutom så missuppfattade du mig eftersom jag sa det med glimten i ögat och försökte visa det med smileysarna.
Men snälla elique :D Klart ingen ville att du skulle ha rätt...tar du illa upp av det? :D
...och...ehhh...Vad var det du sa om smileysar?? :D ;)