Inlägg från: Trolllycka |Visa alla inlägg
  • Trolllycka

Blir tokig och ledsen på min släkt. :O(

Fattar inte att när vi ska bjuda på ett bröllop och stå i princip för all mat, lokal och alkohol m,m så blir de ändå inte nöjda. Vi hade igentligen inte tänkt att ha med barn på bröllopet. Vi ändrade oss för att en del i min familj sa att om vi bestämmer oss för det så kommer inte vissa. :O( . Mina syskon. Men nu när vi ev bestämt lokal som ska ligga en bit bort för kyskan så gnäller de över att de själva får stå för transporten och även den till staden som vi ska gifta oss i. De får iof åka långt men här där jag bor så finns inga rötter och min familj bor ändå ett par timmar ifrån mig. Så vi bestämde oss för att gifta oss i den stad som min sambo kommer ifrån. Då blir de avundsjuka att min sambos familj och vänner inte får åka lika långt. Men att stå för allas resor kan ju bli dyrt. Så vi har inte tänkt att göra det. Men vi tog ju med alla barn i inbjudan och ändå blir de sura. :O( fattar inget...ska det behöva vara så här när man gifter sig. Trodde inte att min familj kunde bli sådan som de visar mig nu...   :O( 

• Svar på tråden Blir tokig och ledsen på min släkt. :O(
  • Trolllycka

Tack alla söta för drar stöd det värmde otroligt mycket. Blev genast stark och har bestämt att inte stå för någons resor el boende. Ska bara skriva kort och gott var bröllopet är och att det inbjuder till fest där och där efter vigseln i kyrkan. Sedan ger jag förslag på boenden i olika klasser och vägbeskrivningar. Billigaste boendet jag hittade var 150 kr per person. Med frukost. Vi ska gifta oss nästa år och alla vet detta. Vi kommer skicka ut inbjudningarna mycket tidigt så alla har råd att spara till 150 kr. Ja vad säger man....släkten är värst... Man fick ju inte välja men som tur är att jag fick välja mannen i mitt liv. Tack igen alla söta....

• Trolllycka

Tack! Lovar att stå på mig. Kram alla söta..

• Trolllycka

nu klagar min morsa över att vi alla ska vara fin klädda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Hon säger att hon har  inte råd med fin kläder.........................    orkar inte med henne snart mer.............................

Svar på tråden Blir tokig och ledsen på min släkt. :O(