• Chicita

Blir tokig och ledsen på min släkt. :O(

Fy vad jobbiga vissa människor är.
    Varför ser man hellre det negativa än det positiva i saker.

Det är ett BRÖLLOP ju... Något att fira, att vara glad för.
    Varför gnälla?
    Om dom inte vill komma så får dom väl slippa då...
    Eller föreslå att dom kan samhyra en buss om dom kommer från samma ort (eller i alla fall bor relativt nära varandra).

Hur dom tar sig till och från bröllopet, vart dom bor och vad det kostar är inte ert problem.
    Om ni har möjlighet så kan det vara en fin gest att prata med ett hotell som kanske kan erbjuda lite rabatt om alla som behöver boende bokar på samma hotell. Men det är så långt som era åtaganden kan sträcka sig.

Tycker uppriktigt synd om dig.
    Jag har bara En jobbig människa bland de inbjudna och det räcker mer än väl...
    Stackars dig... 

• Chicita
    Trolllycka skrev 2011-02-21 19:11:44 följande:
    Tack alla söta för drar stöd det värmde otroligt mycket. Blev genast stark och har bestämt att inte stå för någons resor el boende. Ska bara skriva kort och gott var bröllopet är och att det inbjuder till fest där och där efter vigseln i kyrkan. Sedan ger jag förslag på boenden i olika klasser och vägbeskrivningar. Billigaste boendet jag hittade var 150 kr per person. Med frukost. Vi ska gifta oss nästa år och alla vet detta. Vi kommer skicka ut inbjudningarna mycket tidigt så alla har råd att spara till 150 kr. Ja vad säger man....släkten är värst... Man fick ju inte välja men som tur är att jag fick välja mannen i mitt liv. Tack igen alla söta....
    150:- per peson?...
    Bråkar dom om det så skulle jag byta släkt {#emotions_dlg.djavulsk} 

Så snåla får dom väl ändå inte vara...
    Jag har ordnat så mina gäster kan boka in sig på hotellet jag jobbar på. Specialpris där som jag fick av hotellchefen var 850:- för två personer. Då ingår inträde till relaxavdelningen också förutom frukost. Vill dom komma redan dagen innan så kan dom utnyttja vårt "kom tidigt-erbjudande" och lägga till fredagen för bara 495:- per rum... 
    Och det tyckte jag var billigt (och de jag pratat med som ska komma också...)

Så om dom börjar bråka om detta så tycker jag att dom förtjänar en avblåsning så att öronen fladdrar...
    Stå på dig
    *lycka till kram* 
Svar på tråden Blir tokig och ledsen på min släkt. :O(