• himeko81

Överskuggade?

Åh jag kommer att låta som värsta subban nu men jag stressade på min sambo för att vara FÖRST bland syskon och kusiner. Död 
    Nu menar jag inte att vi stressade med frieri eller med att gifta oss för det vill vi verkligen ! göra.
    Men som sagt vi ville vara först för att inte känna oss som copycats eller att "blivit inspirirerade".
    Jag har nämligen på känn att en kusin kommer att gifta sig inom kort och jag vill verkligen inte vara nummer två.

Vill påpeka dock att vi har ett minibröllop med liten budget och inget direkt extravagant på nått sätt.

• himeko81

Det jag ville säga med det sista är att bara för att något är "jättestort" betyder inte det att det är bättre än något annat. Mycket planering där man kan fila på detaljerna kan göra det otroligt mycket mer mysigt.
    Dessutom som någon annan påpekade har ni chansen att se deras missar och göra det mycket bättre.

• himeko81

TheD, du satte bra ord på något som jag även upplever. Många förlovade - ingen gör nått åt det.
    och de där med varuleverans (hahaha) är något jag är ute efter oxå, vi vill ha barn men jag vill vara gift först.

Svar på tråden Överskuggade?