Inlägg från: Julibrud2011 |Visa alla inlägg
  • Julibrud2011

Rosa....

Hur mycket av temafärgen har ni med i kläderna på tex tärna och näbb?
    Jag älskar rosa, men är osäker på hur det blir med en tärna i rosa klänning?
    Ok min lilla näbb... Eller är det bara att jag sett skräckexempel när jag letat klänningar på nätet ...

• Svar på tråden Rosa....
  • Julibrud2011

Ok! Fina färger ni har valt! Tror jag ger min tärna fria händer,  hon får välja. Vi har ju silver med också, och jag tänkte att lillgrabben som är 6 ska ha ungefär lika kläder som pappa. Och lilla näbben då.... om hon har ivoryklänning är det väl iof fint om tärnan bryter av i rosa. Min tärna passar för den delen bra i rosa.

• Julibrud2011
    Jossis81 skrev 2011-03-11 06:59:13 följande:
    min tärna ska ha den här klänningen. Hon är 30år och den här klänningen passar otroligt bra.

(å billg va den me :)
    Jättefin verkligen! Vart hittade du den?
  • Julibrud2011

Oj! Såg nu  när jag läste ordenligt att det var Ellos! Fick ju reklam därifrån igår, 40% på dyraste varan, kanske skulle skickat efter en sån då....
    Vi ska ju ha vitt och rosa och silver (om nu vitt räknas, det är ju ingen färg?) och jag såg på Bonprix en klänning i silver, superbillig som jag kanske tänkte skicka efter och ha hemma som nödlösing. Min tärna är 36 (som jag) och ska åka till NY en månad innan bröllopet, och tänker att hon säkert hittar något där, men det är ju alltid skönt att ha sånt klart tidigare OM...

Inte har jag bestämt mig för skor heller... är kanske lite häftigt att bryta av med rosa skor...
    Har ju tänkt mig en bukett med ganska starka färger av rosa... ljusrosa blir för tamt för mig tror jag. Däremot i dukningen blir det nog lite mildare....

• Julibrud2011
    Gottblåbär skrev 2011-03-11 20:21:32 följande:

mina tärnor kommer ha denna
    Vart har du hittat denna?
Svar på tråden Rosa....