Ifrågasätta gästlista??
Tycker detta är helt sanslöst otroligt! Hur kan folk ärligt ifrågasätta varför man inte är bjuden?!? Det är ju pinsamt! I mitt fall så valde vi bort min sambos morbrors barn pga att vi träffar dem 1 gång per år och den ena har en kille vi aldrig träffat! Detta blev det dock ett hejdundrans liv om så efter att ha blivit ifrågasatta 7 gånger ang varför vi inte bjudit dem utav hans sida av släkten så bjöd vi dem, något vi ångrar idag o hans mamma uttrycker då att det var bra för då slipper det vara bråk! Borde man inte känna det som att man bjudit in sig själv på bröllopet om man får frågan 3 månader efter alla andra? Tar man med sin kille som vi inte ens träffat? Jag hade inte gjort detta! Till saken hör oxå att när ja o min sambo varit ihop i 8 månader, bodde ihop o va förlovade så dog hans mormor, jag valde då att inte följa me på begravningen då de skulle bli en konstig situation att träffa hans släkt första gången på en begravning! Är det skillnad? Vad säger man till någon som kommer på ens stora dag som man aldrig träffat??