Inlägg från: prinsessanogrodan |Visa alla inlägg
  • prinsessanogrodan

Världens underbaraste svärföräldrar!

Aila skrev 2011-02-25 09:20:55 följande:

Jag är så glad över mina svärföräldrar att jag bara måste få skriva några rader.

Svärföräldrar är inget man väljer men om man kunde välja så skulle jag ha valt just mina!! De måste vara några av jordens härligaste människor! 

De finns där i vått och torrt, ringer och frågar hur jag har det, lyssnar, är förstående, kommer med goda idéer, tankar och förslag, kommer med ett leende på läpparna om det behövs hjälp med barnpassning. De stöttar oss i beslut vi tar och hjälper till att förverkliga drömmar. De ser aldrig problem eller hinder, försöker bara se möjligheter.

Önskar att alla fick vara lika tacksam och glad över sina svärföräldrar som jag är!!

Här är en till som har underbara svärföräldrar
  • prinsessanogrodan
    förlovadflicka skrev 2011-02-25 11:12:14 följande:
    Jag med, känns jätteskönt :) Svärfar som är från syrien håller hela tiden på och säger att han ser mig som sin egen dotter och det är den yngsta man tycker mest om (blir yngst av alla hans "barn"). Lite genant ibland men så otroligt gulligt :)  
    Vad roligt sagt och härligt att han ser dig på det sättet ! "Det är den yngsta man tycker mest om"......klockrent!
Svar på tråden Världens underbaraste svärföräldrar!