• Aniara4

Vad kostar ditt utseende på stora dagen?

Jag har inte bokat än men räknar med 3500 för hår och smink. Jag ser det som så, att en dag i mitt liv har jag chansen att se riktigt fantastisk ut och dessutom bli fotograferad av ett proffs, det är värt rätt mycket pengar. "Lagom" fin med enklare frisyrer och smink som jag kan lägga själv kommer jag att vara massor av andra gånger, men jag lär ju aldrig lägga så här mycket tid och pengar på mitt utseende någon mer gång i livet. Jag lär knappast ha en lika dyr klänning nån annan gång heller.

Så för en gångs skull i mitt liv tänkte jag vara riktigt ohämmat fåfäng!

• Aniara4

Kan tillägga att jag alltså nästan aldrig sminkar mig till vardags, lite mascara någon gång, men inte ens det ids jag ha de flesta dagar. Det är mest för att jag helt enkelt inte har ork att hålla på med sånt, men också för att jag tycker huden mår bättre av att få vara ifred så mycket som möjligt, och kanske lite snålhet. Bra smink är dyrt! Håret håller jag heller aldrig på och fixar med, använder inga produkter till vardags, fönar det inte ens eftersom jag tycker det sliter för mycket.

Så just därför tycker jag det är extra roligt att slå till på något riktigt avancerat den dag i mitt liv när alla kommer att titta på mig och fotografera mig! Kyss

Svar på tråden Vad kostar ditt utseende på stora dagen?