Barn får gärna vara med, men...
Behöver du verkligen göra det så komplicerat? Barnen kan väl hänga med och sen är det ju upp till föräldrarna att lösa kvällen för sina barn, det tror jag verkligen inte är några problem... förväntar sig folk verkligen hoppborgar, barnbord med barn underhållning och för kvällen utsatta barnvakter? Tar man med sig sina barn på en fest vilken som hellst så är man vell medveten om att man har ansvaret för att packa ner lite kul leksaker, någon bok och favorit sov nallen och sen går och lägger kidsen när klockan blir mycket eller åker hem med dom?
Mina föräldrar har alltid släpat omkring på mig i vått och torrt på fester helt utan andra barn och ibland fester med andra barn... ibland tycker jag att man underskattar barns förmåga att anpassa sig och finna sig i situationer, min uppfattning är att barn oftast tycker livet är ganska fint bara de får följa med och deltaga.
Du behöver inte oroa dig! Det kommer säkert bli super mysigt och barnen kommer springa ut och leka när dom tröttnar på dom vuxna och slockna med flaggan på topp när dom är trötta
Vi skall också ha massa barn med på festen och det tycker jag bara är härligt! Jag kommer inte annordna något speciellt för barnen dom kommer ha fullt upp ändå... för mig blir det inget riktit kalas utan lite fart och fläkt från härliga och goa ungar
Lycka till!