Inlägg från: Diamanten90 |Visa alla inlägg
  • Diamanten90

Vad passar?

Jag kommer att ha den här (www.sweetheartgowns.com/product-detail.php&entity_id=1019) klänningen med underkjol under så den är ganska vid. Jag är 174 lång och smal. Kommer att ha en slöja som går ner till svanken och en tiara i håret. Håret kommer att vara halvuppsatt med lite lockar. Vi har rosa, vit och silver som färgtema. Nu undrar jag hurudan bukett som passar? Har funderat lite på en droppformad med rosa och vita rosor. Men hur sjutton ska man veta vad som blir för mycket?! Vet ju inte alls hur allt ser ut tillsammans...

• Svar på tråden Vad passar?
  • Diamanten90

Tack för svaren:) Ska prata med floristen vad som kan passa:) Det är så svårt att veta sånt här:)

• Diamanten90

Jo, dne är inköpt i butik:) Den kostade egentligen 890€ men fick den för 712€. De hade någon kampanj på den:) Inköpt i Vasa i Finland.

• Diamanten90

Tack så jättemycket för alla svar:) Ska försöka bestämma vilken florist jag ska anlita. Har 2 som jag ska välja mellan:) Hur länge på förhand ska man beställa buketten?

• Diamanten90

Har två florister som jag ska välja mellan men vet inte vilken av dem jag ska ta:p Men det är ganska små städer/byar som de finns i så jag tror inte att de har så fullt upp:)

• Diamanten90

Tack för svaren:) Tror att jag tar den florist som är närmast festlokalen och kyrkan så blir det inte så långt att frakta blommorna:p

Svar på tråden Vad passar?