Inlägg från: IdaPierre |Visa alla inlägg
  • IdaPierre

Vad passar?

meah2000 skrev 2011-03-03 11:36:00 följande:
    Min första spontana tanke är att jag tror att det kanske skulle passa bättre med en rund bukett med nått litet som hänger ner, eller hur jag ska uttrycka det!

Typ nått i denna stil, fast med rosa och vita rosor istället.

ungefär en sån ska jag ha...med vita och ljusrosa rosor. Vi har samma färgtema som er TS
  • IdaPierre
    Diamanten90 skrev 2011-03-06 18:59:19 följande:
    Tack så jättemycket för alla svar:) Ska försöka bestämma vilken florist jag ska anlita. Har 2 som jag ska välja mellan:) Hur länge på förhand ska man beställa buketten?
    Jag har läst i en bröllopstidning att man ska beställa buketten mellan 6 till 4 månader innan bröllopet..men ja vet inte..det va vad jag läste. Men de kan du ju säkert bestämma med din florist. Floristen lär ju veta hur lång tid den vill ha på sej :)
  • IdaPierre
    MrsT2011 skrev 2011-03-06 19:38:12 följande:
    Å andra sidan slog det mig precis att i vår stora stad finns det ett hav av florister att välja mellan. Bor man på en liten ort där de snabbt blir uppbokade är det säkert all idé att vara ute i god tid!
    ja det va bara nått ja hade läst...jag bor i en ganska liten stad så ja tror att ja iaf måste vara ute i tid. Nu e de ca 6 månader kvar till bröllopet men ja har inte varit iväg till någon florist än. Kanske borde gå dit o höra hur länge de vill ha beställningen :)
Svar på tråden Vad passar?