västerås-brudar 2012??
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
haha vad festligt jag gifter mig också i domkyrkan hörde också att man skulle "hänga på låset" men när jag väl ringde så var det inte så bråttom då båda tiderna fanns kvar.
Jo, det var samma sak för oss, det hade nog gått att vänta både en och två månader till men det är lika bra att boka utifall att..
Vi gifter oss 22/9.
Ni andra som ska gifta er i Domkyrkan, kommer ni att korta ner och välja nåt av de andra altaren än att gå hela långa vägen fram till stora altaret?? Jag tror att vi kommer korta ner men det beror väl lite på platsrekommendationer och det lär man väl ta längre fram i planeringen.
Här ni lite förslag på festlokaler i Västeråstrakten, tjejer!
http://www.eventstore.se/Irstagarden
Den första är Irsta, men fler finns nedåt på sidan
Jo, det var samma sak för oss, det hade nog gått att vänta både en och två månader till men det är lika bra att boka utifall att..
Vi gifter oss 22/9.
Ni andra som ska gifta er i Domkyrkan, kommer ni att korta ner och välja nåt av de andra altaren än att gå hela långa vägen fram till stora altaret?? Jag tror att vi kommer korta ner men det beror väl lite på platsrekommendationer och det lär man väl ta längre fram i planeringen.
Nu har jag förresten bokat tid för att prova klänningar på ett ställe i Sundbyberg. Kl. 20 på lördag kväll! Vilken tid! Men nästa lördag kan inte vi och jag vill gärna ha min sambo med som barnvakt/smakråd.
Tror det är ett ställe som tar in kinaklänningar men det blir ju med lite extra service.
Har ni andra hittat er brudklänning?