västerås-brudar 2012??
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Hej och välkommen! Vi ska både hyra lokal och catering av Peter Linder (sök på google: Din vän vid spisen) då vi fått jättemånga bra rekommendationer om honom. Sen var han superschysst när vi träffade honom också, anpassade maten och kuvertpriset efter vår budget. Och då har vi verkligen inte behövt snåla med något av det vi ville ha.
Lycka till i ditt matsökande!
Var det ngn mer än jag som provade klänningar idag? Massor av folk på Ruths, fick vänta länge på provrum. Ursulas var lugnare.
Nu har jag hittat en på varje ställe som jag kan tänka mig (om jag inte ska ha den gamla i spets som jag lagt ut bild på tidigare). Jag tror jag blir tokig, hur svårt kan det vara? Haha. Men den jag tycker allra mest om heter samma som min dotter, känns ju nästan som att det är ett tecken... ;)
Tack pörcy, ska kika på honom, alltid bra med alternativ KirsiLaa, ja, vi tycker verkligen att det känns som ett jättebra alternativ för oss, vi blir cirka 42 personer, och eftersom allting ingår tror jag att vi nästan tjänar på det
KirsiLaa, tråkigt med inkomsten! Ni får säkert en helt fantastisk dag iaf, hur gör ni nu med festen?
Ja, det var en stor besvikelse att inte kunna vara där.
Vi bokade Barkarö bygdegård istället och ska bjuda på någon enkel förrätt, grillning med klet och sallader till huvudrätt (någon typ av buffé) och efterrättsbuffe. Det börjar kännas helt rätt det också. :)
Haha, underbart skrivet, "grillning med klet" På ett sätt kan det bli nästan bättre att göra så också, mer personligt och soft.. Vi bor inte i stan, så för oss är det nästan nödvändigt att få allting fixat på plats.. Lite svårt att rodda allt från Gbg.. :-P Det viktigaste är att vi får bli gifta, right? Någon som har tips på solist i kyrkan förresten?
Hej och välkommen! Vi ska både hyra lokal och catering av Peter Linder (sök på google: Din vän vid spisen) då vi fått jättemånga bra rekommendationer om honom. Sen var han superschysst när vi träffade honom också, anpassade maten och kuvertpriset efter vår budget. Och då har vi verkligen inte behövt snåla med något av det vi ville ha.
Lycka till i ditt matsökande!