västerås-brudar 2012??
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Vad fint ni gör! När ska ni gifta er?
Jag hade eg. tänkt att jag skulle duka osv. själv, men jag är pyssligare i teorin än i praktiken... :D
Restaurangen får duka så får vi se om vi ska lägga till ngt extra.
Nu har vi fått inbjudningskorten!! Vi valde detta dels. för att det är midsommar, dels för att det känns lite jugendinspirerat och det är en av mina favoritstilar. Men jag lovar att det var ett gemensamt beslut. ;)
Vi har specialbeställt frimärken också, ngt jag aldrig trodde jag skulle göra, men de kostar ju som vanligt så då kändes det helt klart värt! :)
Grönt, guld och vitt är vårt färg tema!
Det fattas monogram och dekorationer på festhäfterna och på fjärilarna ska det stå namn och dekoreras något.
Vad fint ni gör! När ska ni gifta er?
Jag hade eg. tänkt att jag skulle duka osv. själv, men jag är pyssligare i teorin än i praktiken... :D
Restaurangen får duka så får vi se om vi ska lägga till ngt extra.
Sofiasmamma, Vad roligt att du beställt klänning och vilket sammanträffande med modellen! Vart beställde ni inbjudningskorten ifrån? Superfina!
MochR, Wow vilken fin dukning!! Kommer bli kanon! Vad är det fina bulliga på servetten för något? Är det choklad hjärtan ni lagt på servetterna?
Har så jäkla mycket med jobbet och så just nu, så bröllopsplaneringen ligger just nu lite i dvala...hinner inte vara inne här på bröllopstorget lika mycket som jag skulle vilja heller :( Inser nu att det inte är så himlans långt kvar och börjar känna mig lite stressad när jag ser allt fint pyssel ni gjort.
Vi var iaf ut med kocken som ska fixa maten till själva lokalen igår och rekade lite. Måttade och ska göra en ritning och testa olika möbleringar.
En bekant frågade mig om jag kände till något bra cateringställe i Köping? Helst med utkörning också.
De ska ha släktträff och de hade kikat på ICA´s festfat, men ville ha mer lagad mat istället om det fanns något bra alternativ.