västerås-brudar 2012??
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Idag var min sambos fanmilj här och tillsammans med dem och mina föräldrar åkte vi ner till domkyrkan för att titta (hans föräldrar hade aldrig varit där).
Det kändes så himla bra! Det börjar kännas så verkligt. 103 dagar kvar! Skönt också att vi har så mkt klart. :)
En kompis som tar grymma bilder (går fotoutbildning nu) har tackat ja till att fota så nu är det bekymret ur världen.
Känner att just nu är det bara bebis och bröllop i huvudet, inget annat har en chans... :D
Låter jättegott!! Och vackert!
Vad får ni betala?
62kr biten tror jag det var blir iaf ungefär 4500-5000kr och då med utkörning. Tårtan kommer bli 3-4 våningar så jag tror det blir en drömm tårta
Låter toppen!!
Hurra, nu är inbjudningskorten postade! Äntligen! :)
Hade en riktig tjejkväll i helgen då mina vänninor prövade att göra min bröllopsfrisyr och det blev jättefint! Det är verkligen på riktigt! :D
I helgen ska vi på vigselmusikgudstjänst i Badelunda kyrka, kommer vi se någon av er där kanske?
Detta är helt OffTopic, men eftersom ni bor i Västeråstrakten så chansar jag. Om någon misstycker så ber jag er att bortse ifrån det (det går ju inte att radera inlägg tyvärr).
SÖKES för asylsökande familjers räkning:
Bebiskläder och annat till bebisar (t.ex. nappflaskor, små leksaker, filtar, babygym, m.m.)
kläder till större barn
skor
sängkläder
och alla sorters husgeråd (porslin, bestick, kastruller, m.m.) i bra skick.
Min m2b och jag kommer att åka och lämna det vid månadsskiftet.
Tack för hjälpen!